Pong Game

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului:

  • Se implementeaza jocul Pong în care doi jucători controlează fiecare o paletă pe un ecran, încercând să împiedice o minge virtuală să treacă de partea lor a ecranului.
  • Jocul continuă până când unul dintre jucători ajunge la un număr prestabilit de puncte sau până când se scurge un timp prestabilit de la inceperea jocului.
  • Proiectul ofera o simulare interactiva a jocului utilizand un SPI LCD.

Descriere generală

Implementarea jocului este de tip multiplayer. Odata cu inceperea jocului, se porneste un timer cu timpul alocat jocului. Cei doi jucatori isi controleaza paleta folosind 2 butoane, sus sau jos. De fiecare data cand mingea atinge partea de ecran a oponentului, jucatorul primeste un punct. Odata ce se ajunge la punctajul prestabilit se aude un sunet si se anunta jucatorul catigator. Daca nu se ajunge la acel punctaj in timpul stabilit, va fi considerat castigator jucatorul cu cele mai multe puncte sau remiza in caz de egalitate.

Hardware Design

Lista piese:

  • Arduino UNO R3 ATMEGA328p
  • 1.8” SPI TFT LCD
  • 4 butoane
  • KY-012 active buzzer
  • Fire
  • Rezistente

Schema electrica

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare: Arduino IDE
  • librării şi surse 3rd-party: SPI.h, Adafruit_GFX.h, Adafruit_ST7735.h
  • laboratoare: intrerupere hardware, timer, SPI

Rezultate Obţinute

Concluzii

Rezultatul final este un joc pong interactiv in urma caruia am acumulat atat cunostinte de software precum utilizarea intreruperilor, timerelor si a functiilor din Adafruit, cat si notiuni de hardware, proiectand un circuit electric fuctional.

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2023/drtranca/pong_game.txt · Last modified: 2023/05/29 23:40 by ana_maria.roanghesi
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0