Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2023:drtranca:joc_2048 [2023/05/21 18:35]
gabriel.roman1107 [Hardware Design]
pm:prj2023:drtranca:joc_2048 [2023/05/30 17:25] (current)
gabriel.roman1107 [Download]
Line 53: Line 53:
  
 <note tip> <note tip>
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware)+  * Mediu de dezvoltareArduino ODE 
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) +  * S-au folosit interuperi pentru butoane, protocolul SPI pentru a comunica cu LCD si PWM pentru buzzer
-  * librării şi surse 3rd-party ​(e.gProcyon AVRlib) +  * Se foloseste un modul principal ​(proiect.ino) prin care se deschide proiectul si un altul (2048.cin care am implementat logica jocului 2048, alaturi de headerul corespunzator ​(2048.h).
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +
-  * (etapa 3surse şi funcţii implementate+
 </​note>​ </​note>​
 +
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.+{{:​pm:​prj2023:​drtranca:​WON.jpg?​200|}} 
 +{{:​pm:​prj2023:​drtranca:​game.jpg?​200|}}
 </​note>​ </​note>​
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +<note tip> 
 +Proiectul functioneaza complet, cu toate functionalitatile planuite initial - ba chiar am mai avut timp sa mai adaug si inca una extra in legatura cu buzzerul: de fiecare data cand jucatorul reuseste sa ajunga pentru prima data la un tile de 128, 256, 512 sau 1024, jocul il va anunta atat grafic cat si printr-o melodie a buzzerului. 
 +</​note>​
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<​note ​warning+<​note>​ 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectuluisurse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +Pentru cod{{:pm:prj2023:drtranca:good_code.zip|}}
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**.+
 </​note>​ </​note>​
  
-===== Jurnal ===== 
- 
-<note tip> 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
-</​note>​ 
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
 <​note>​ <​note>​
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**.+      *Pentru conectarea [[https://​mschoeffler.com/​2019/​06/​20/​arduino-tutorial-making-the-kmr-1-8-spi-tft-display-work|LCD-ului]] 
 +      ​*Pentru logica [[https://​github.com/​5minute/​examples/​blob/​main/​2048/​index.html|2048]] 
 +      *[[2048 game code move_left function only|Material ajutator]]
 </​note>​ </​note>​
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2023/drtranca/joc_2048.1684683330.txt.gz · Last modified: 2023/05/21 18:35 by gabriel.roman1107
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0