Grupa: 333CBb
Jocul respecta tiparul clasic al celebrului joc de 2048: pe un grid de 4×4, utilizatorul trebuie sa miste tile-urile cu scopul de a le uni impreuna. Odata ce se ajunge la scorul de 2048, jocul se considera castigat. In cazul in care tot gridul este plin si nu se mai poate face niciun merge, jocul se considera pierdut.
Scopul jocului este unul destul de simplu, valabil, de altfel, pentru orice alt joc: distractia. Facand parte din categoria jocurilor de puzzle, jocul testeaza atat gandirea logica cat si un anumit nivel al strategiei - swipe-ul inconstient al tile-urilor nu va reusi niciodata sa castige jocul.
Motivul pentru care am ales sa implementez acest joc in cadrul proiectului este unul destul de simplu: il joc si eu destul de mult in perioade de timp mort (metrou, pauze), fiind un pass-time destul de addictive.
Utilitatea jocului este una destul de evidenta: petrecerea de timp placut, relaxat, intr-un mediu care sa nu ceara prea mult efort de la utilizator insa nici prea putin astfel incat sa devina plictisitor.
Pentru miscarea/merge-ul tile-urilor, utilizatorul va avea la dispozitie 4 butoane, fiecare simbolizand una dintre directiile posibile de deplasare (sus, jos, stanga, dreapta). Afisajul efectiv al jocului se va face pe un ecran de tip LCD. De asemenea, pe parcursul jocului utilizatorul va fi “acompaniat” de un buzzer multi-ton, folosit pentru a ajuta in interactiunea cu acesta. Daca jocul este pierdut sau daca utilizatorul doreste sa porneasca de la inceput, ii va fi pus la dispozitie un buton de reset.