This is an old revision of the document!
Maze Game
Introducere
Un puzzle de tip labirint în care jucătorul trebuie să găsească ieșirea înainte de expirarea timpului.
Descriere generală
Pentru afișarea labirintului se folosește o matrice de LED-uri 8×8, în timp ce punctul de start este reprezentat printr-un led, care luminează intermitent. Direcția de mișcare, în interiorul labirintului, poate fi controlată cu ajutorul unui joystick. Începutul jocului este redat printr-un mesaj și numărătoare inversă, care se afișează atât pe LCD, cât și pe matricea de LED-uri. Jocul are mai multe nivele și fiecare trebuie trecut într-un anumit interval de timp. Pe LCD sunt afișate timpul rămas, nivelul trecut, dar și diverse mesaje. Sfârșitul fiecărui nivel, indiferent dacă a fost trecut sau eșuat, este însoțit de un sunet al buzzer-ului și o imagine. Dacă ai trecut și de ultimul level, ești cool
.
Schema bloc
Hardware Design
Lista de piese
Arduino Uno
Modul Matrice LED 8×8
Modul LCD 1602
4x Butoane
Buzzer
Rezistori
Fire
Diagrama hardware
Circuitul fizic
Software Design
Ca mediu de dezvoltare pentru crearea jocului am folosit Arduino IDE.
Librăriile utilizate sunt <LedControl.h> și <LiquidCrystal.h> pentru a putea controla modulul cu matricea de LED-uri, respectiv LCD-ul.
Funcțiile care le-am implementat sunt:
playerMove() - determină direcția de deplasare în cadrul labirintului
setup() - inițializează jocul
loop() - implementează logica jocului
printByte() - afișează pe matrice imaginile declarate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF