This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:apredescu:traficracer [2023/05/07 21:41] gabriel.jitea |
pm:prj2023:apredescu:traficracer [2023/05/29 12:45] (current) gabriel.jitea |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ====== Traffic Racer ====== | + | ==== Traffic Racer ====== |
===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
- | Traffic Racer este un joc de curse care îți testează abilitățile de conducere și reacție în traficul aglomerat. În joc, ai controlul unei mașini și trebuie să te deplasezi cât mai mult posibil prin traficul intens și să eviți coliziunile cu alte vehicule. Cu cât conduci mai mult, cu atât vei câștiga mai multe puncte. Proiectul este inspirat de unul din jocurile din copilărie și reprezintă un mediu captivant și distractiv pentru toți fanii jocurilor de curse. | + | Traffic Racer este un joc de curse care îți testează abilitățile de conducere și reacție în traficul aglomerat. În joc, ai controlul unei mașini și trebuie să te deplasezi cât mai mult posibil prin traficul intens și să eviți coliziunile cu alte vehicule. Cu cât conduci mai mult, cu atât vei câștiga mai multe puncte. Proiectul este inspirat de unul din jocurile din copilărie și reprezintă un mediu captivant și distractiv pentru toți fanii jocurilor de curse. Butoanele se folosesc pentru a controla alte aspecte ale jocului (pornirea, resetarea jocului sau a scorului etc.). |
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
- | Controlul mașinii se va face prin intermediul unui joystick. Acesta poate fi folosit pentru a perimite schimbari de directie mai subtile ale masinii. Afisarea se va face prin intermediul unui display lcd, masina controlata de jucator va fi afisata in plan apropiat, in partea de jos a ecranului, iar din plan indepartat se vor apropia masinile care trebuie evitate. Pe masura ce jucatorul continua sa evite traficul acesta acumuleaza puncte si nivelul de dificultate creste. Dificultatea poate fi ridicata prin marirea vitezei de deplasare si prin prezenta crescuta a obstacolelor. | + | Controlul mașinii se va face prin intermediul unui joystick. Acesta poate fi folosit pentru a permite schimbări de direcție mai subtile ale mașinii. Afișarea se va face prin intermediul unui display LCD, mașina controlată de jucător va fi afișată în plan apropiat, în partea de jos a ecranului, iar din plan îndepărtat se vor apropia mașinile care trebuie evitate. Pe măsură ce jucătorul continuă să evite traficul, acesta acumulează puncte și nivelul de dificultate crește. Dificultatea poate fi ridicată prin mărirea vitezei de deplasare și prin prezența crescută a obstacolelor. |
- | <note tip> | + | |
- | O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. | + | |
- | Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html | + | {{:pm:prj2023:apredescu:screenshot_2023-05-07_214953.png?500|}} |
- | </note> | + | |
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
+ | ==== Listă piese ==== | ||
+ | * Arduino UNO R3 | ||
+ | * Breadboard | ||
+ | * Ecran LCD 1.8'' | ||
+ | * Rezistențe | ||
+ | * Fire de legătură | ||
+ | * Joystick | ||
+ | * Butoane | ||
- | <note tip> | + | {{:pm:prj2023:apredescu:whatsapp_image_2023-05-21_at_21.57.47.jpg?500|}} |
- | Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: | + | {{:pm:prj2023:apredescu:screenshot_2023-05-29_073734.png?500|}} |
- | * listă de piese | + | |
- | * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri, e.g. http://www.captain.at/electronic-atmega16-mmc-schematic.png) | + | |
- | * diagrame de semnal | + | |
- | * rezultatele simulării | + | |
- | </note> | + | |
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
+ | Mediu de dezvoltare: Arduino IDE | ||
- | <note tip> | + | Librarii folosite : TFT.h |
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | + | |
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | |
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | |
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | |
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | |
- | </note> | + | |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | {{:pm:prj2023:apredescu:tf1.jpg?300|}} |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | {{:pm:prj2023:apredescu:tf2.jpg?300|}} |
- | </note> | + | |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | + | {{:pm:prj2023:apredescu:traffic_racer.zip|}} | |
- | <note warning> | + | |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
- | </note> | + | |
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
- | <note tip> | + | ===== Bibliografie/Resurse ===== |
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | + | |
- | </note> | + | |
- | ===== Bibliografie/Resurse ===== | + | [[https://www.arduino.cc/reference/en/libraries/tft/stroke/|TFT.h]] |
- | <note> | + | [[https://www.youtube.com/watch?v=FGqRiPqg4Ds|How to connect LCD]] |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
- | </note> | + | |
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||