This is an old revision of the document!


Traffic Racer

Introducere

Traffic Racer este un joc de curse care îți testează abilitățile de conducere și reacție în traficul aglomerat. În joc, ai controlul unei mașini și trebuie să te deplasezi cât mai mult posibil prin traficul intens și să eviți coliziunile cu alte vehicule. Cu cât conduci mai mult, cu atât vei câștiga mai multe puncte. Proiectul este inspirat de unul din jocurile din copilărie și reprezintă un mediu captivant și distractiv pentru toți fanii jocurilor de curse.

Descriere generală

Controlul mașinii se va face prin intermediul unui joystick. Acesta poate fi folosit pentru a perimite schimbari de directie mai subtile ale masinii. Afisarea se va face prin intermediul unui display lcd, masina controlata de jucator va fi afisata in plan apropiat, in partea de jos a ecranului, iar din plan indepartat se vor apropia masinile care trebuie evitate. Pe masura ce jucatorul continua sa evite traficul acesta acumuleaza puncte si nivelul de dificultate creste. Dificultatea poate fi ridicata prin marirea vitezei de deplasare si prin prezenta crescuta a obstacolelor.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/apredescu/traficracer.1683484890.txt.gz · Last modified: 2023/05/07 21:41 by gabriel.jitea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0