This is an old revision of the document!
Am decis sa fac implementarea jocului Battleship, folosind un microcontroller, o matrice cu LED-uri, m-am gândit sa folosesc un ecran LCD pentru scor, un timer pe care îl folosesc pentru a avea timeout la miscări si un buzzer pe care îl folosesc atunci cand câstigi/pierzi, eventual dupa fiecare miscare.
Afișajul se va împărți în două regiuni egale, una pentru fiecare jucător si se vor genera cel puțin două forme diferite de nave / vapoare pentru fiecare jucător, plasate aleator pe spațiul de joc.
Poziția de lovire va fi selectată de un jucător folosind 4 butoane pentru direcțiile stânga, dreapta, sus, jos sau un joystick. Confirmarea poziției se va realiza folosind un alt buton;
Odata ce un „vapor” a fost lovit și scufundat, led-urile aferente lui se vor aprinde într-o anumită culoare și vor rămâne aprinse pe toată durata jocului;
Pozițiile de pe matrice unde s-a încercat o lovire, însă ele au fost libere, vor rămâne aprinse pe toată durata jocului înt-o anumită culoare.
În momentul în care un jucător câștigă se va afișa un mesaj corespunzător, precum și scorul, iar buzzer-ul o sa inceapa sa cante. Buzzer-ul o să cânte și atunci când un jucător o să piardă. Dupa fiecare miscare am decis sa pun un timeout, pentru ca jucătorul să se gândească, folosind un timer.
Lista de piese:
Schema electrica: