This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:alexau:sound_efect_board [2023/05/28 23:30] philip.popescu [Hardware Demo] |
pm:prj2023:alexau:sound_efect_board [2023/05/28 23:43] (current) philip.popescu [Concluzii] |
||
---|---|---|---|
Line 87: | Line 87: | ||
{{ :pm:prj2023:alexau:loop_audio_thingy.png?nolink&600 |}} | {{ :pm:prj2023:alexau:loop_audio_thingy.png?nolink&600 |}} | ||
+ | ===== Concluzii ===== | ||
+ | |||
+ | In urma implementarii rezulta ca arduino NU este o platforma buna pentru aplicatii audio, frecventa mica de procesor nu permite analiza furie real time a sunetului, prin urmare trebuie folosite "hack-uri" pentru a modela sunetul. | ||
+ | |||
+ | **O IMPARTIRE IA MAI MULT DECAT E PERIOADA DE ESANTIONARE (22KHZ)!** | ||
+ | |||
+ | Aplicarea mai multor efecte pe un esantion s-a dovedit prea costisitoare asa ca produsul rezultat poate aplica un singur efect la orice moment de timp. (Efectele pot fi aplicate atat real-time cat si pe datele tip playback). | ||
====== Bibliografie/Resurse ====== | ====== Bibliografie/Resurse ====== |