This is an old revision of the document!
Dino Rush
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Proiectul presupune un joc de tip infinite runner care are ca si scop evitarea obstacolelor si strangerea unui punctaj, jocul ruland la infinit sau pana la coloziunea cu un obstacol.
Proiectul are ca inspiratie joculetul care il dispune Google Chrome atunci cand nu exista o conexiune la internet.
Descriere generală
Pentru proiect o sa folosim un Arduino UNO la care o sa conectam buzzer, un ecran LCD Nokia, un buton, o memorie si un LED.
Pe ecranul LCD o sa avem personajul nostru, un dinozaur terapod, care prin apasarea unui buton incepe sa fuga. Pe parcurs apar obstacolo care trebuiesc ocolite, de sol sau aeriene. Pe fundal o sa fie o muzica de fundal, in caz de saritura o sa fie un sunet mic si la moarte o sa se auda un alt sunet. La final se afiseaza un scor.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF