This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:sgherman:shooting_arcade [2022/05/13 06:33] alin_stefan.boghian created |
pm:prj2022:sgherman:shooting_arcade [2022/05/13 07:19] (current) alin_stefan.boghian |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ====== Nume proiect ====== | + | ====== Shooting Arcade ====== |
===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
Line 6: | Line 6: | ||
In fata figurinei se vor afla cateva tinte pe care playerul va incerca sa le impuste folosind un laser conectat de figurina. | In fata figurinei se vor afla cateva tinte pe care playerul va incerca sa le impuste folosind un laser conectat de figurina. | ||
Jocul functioneaza in felul urmator: | Jocul functioneaza in felul urmator: | ||
- | *Jocul se activeaza. Pe un ecran apare un mesaj de greet si apoi este afisat un timer. | + | * Jocul se activeaza. Pe un ecran apare un mesaj de greet si apoi este afisat un timer. |
- | *Tintele incep una cate una sa fie "activate" (sunt ridicate de la sol si un led aflat pe ele se lumineaza). | + | * Tintele incep una cate una sa fie "activate" (sunt ridicate de la sol si un led aflat pe ele se lumineaza). |
- | *Playerul poate misca figurina si sa "impuste" tintele prin activarea laserului. Daca senzorul infrarosu de pe tinta detecteaza o lovitura atunci aceasta este coborata si pe un array de display-uri cu 7 segmente si afiseaza scorul incrementat si un buzzer emite un sunet pentru a marca lovitura. | + | * Playerul poate misca figurina si sa "impuste" tintele prin activarea laserului. Daca senzorul infrarosu de pe tinta detecteaza o lovitura atunci aceasta este coborata si pe un array de display-uri cu 7 segmente se afiseaza scorul incrementat si un buzzer emite un sunet pentru a marca lovitura. |
- | *Playerul incearca sa impuste cat mai multe tinte in intervalul de timp afisat pe ecran si apoi scorul lui este inregistrat si pus intr-un leaderboard salvat pe un card sd. | + | * Playerul incearca sa impuste cat mai multe tinte in intervalul de timp afisat pe ecran si apoi scorul lui este inregistrat si pus intr-un leaderboard salvat pe un card sd. |
- | ===== Descriere generală ===== | + | ===== Schema bloc ===== |
- | + | {{:pm:prj2022:sgherman:shootingarcade_schema.png |}} | |
- | <note tip> | + | |
- | O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. | + | |
- | + | ||
- | Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html | + | |
- | </note> | + | |
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
- | <note tip> | + | Lista piese: |
- | Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: | + | * arduino uno |
- | * listă de piese | + | * modul bluetooth |
- | * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri, e.g. http://www.captain.at/electronic-atmega16-mmc-schematic.png) | + | * senzori infrarosu |
- | * diagrame de semnal | + | * laser |
- | * rezultatele simulării | + | * display lcd |
- | </note> | + | * display 7 segmente |
+ | * servomotoare | ||
+ | * motor stepper | ||
+ | * driver stepper | ||
+ | * modul card sd | ||
+ | * leduri | ||
+ | * buzzer | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== |