Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:sgherman:shooting_arcade [2022/05/13 06:33]
alin_stefan.boghian created
pm:prj2022:sgherman:shooting_arcade [2022/05/13 07:19] (current)
alin_stefan.boghian
Line 1: Line 1:
-====== ​Nume proiect ​======+====== ​Shooting Arcade ​======
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
  
Line 6: Line 6:
 In fata figurinei se vor afla cateva tinte pe care playerul va incerca sa le impuste folosind un laser conectat de figurina. In fata figurinei se vor afla cateva tinte pe care playerul va incerca sa le impuste folosind un laser conectat de figurina.
 Jocul functioneaza in felul urmator: Jocul functioneaza in felul urmator:
-*Jocul se activeaza. Pe un ecran apare un mesaj de greet si apoi este afisat un timer. +    ​* Jocul se activeaza. Pe un ecran apare un mesaj de greet si apoi este afisat un timer. 
-*Tintele incep una cate una sa fie "​activate"​ (sunt ridicate de la sol si un led aflat pe ele se lumineaza). +    * Tintele incep una cate una sa fie "​activate"​ (sunt ridicate de la sol si un led aflat pe ele se lumineaza). 
-*Playerul poate misca figurina si sa "​impuste"​ tintele prin activarea laserului. Daca senzorul infrarosu de pe tinta detecteaza o lovitura atunci aceasta este coborata si pe un array de display-uri cu 7 segmente ​si afiseaza scorul incrementat si un buzzer emite un sunet pentru a marca lovitura. +    * Playerul poate misca figurina si sa "​impuste"​ tintele prin activarea laserului. Daca senzorul infrarosu de pe tinta detecteaza o lovitura atunci aceasta este coborata si pe un array de display-uri cu 7 segmente ​se afiseaza scorul incrementat si un buzzer emite un sunet pentru a marca lovitura. 
-*Playerul incearca sa impuste cat mai multe tinte in intervalul de timp afisat pe ecran si apoi scorul lui este inregistrat si pus intr-un leaderboard salvat pe un card sd.+    * Playerul incearca sa impuste cat mai multe tinte in intervalul de timp afisat pe ecran si apoi scorul lui este inregistrat si pus intr-un leaderboard salvat pe un card sd.
  
-===== Descriere generală ​===== +===== Schema bloc ===== 
- +{{:pm:prj2022:​sgherman:​shootingarcade_schema.png |}}
-<note tip> +
-O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. +
- +
-Exemplu de schemă blochttp://www.robs-projects.com/​mp3proj/​newplayer.html +
-</​note>​+
  
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
-<note tip> +Lista piese
-Aici puneţi tot ce ţine de hardware design+  * arduino uno 
-  * listă de piese +  * modul bluetooth 
-  * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri,​ e.g. http://​www.captain.at/​electronic-atmega16-mmc-schematic.png) +  * senzori infrarosu 
-  * diagrame de semnal ​ +  * laser 
-  * rezultatele simulării +  * display lcd 
-</​note>​+  * display 7 segmente 
 +  * servomotoare 
 +  * motor stepper 
 +  * driver stepper 
 +  * modul card sd 
 +  * leduri 
 +  * buzzer
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
pm/prj2022/sgherman/shooting_arcade.1652412811.txt.gz · Last modified: 2022/05/13 06:33 by alin_stefan.boghian
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0