Shooting Arcade
Introducere
Tema proiectului meu consta intr-un joc de tip arcade.
Playerul controleaza prin semnale bluetooth o figurina actionata de doua motoare(unul care va efectua translatia si celalalt care va efectura rotatia pe o axa).
In fata figurinei se vor afla cateva tinte pe care playerul va incerca sa le impuste folosind un laser conectat de figurina.
Jocul functioneaza in felul urmator:
Jocul se activeaza. Pe un ecran apare un mesaj de greet si apoi este afisat un timer.
Tintele incep una cate una sa fie “activate” (sunt ridicate de la sol si un led aflat pe ele se lumineaza).
Playerul poate misca figurina si sa “impuste” tintele prin activarea laserului. Daca senzorul infrarosu de pe tinta detecteaza o lovitura atunci aceasta este coborata si pe un array de display-uri cu 7 segmente se afiseaza scorul incrementat si un buzzer emite un sunet pentru a marca lovitura.
Playerul incearca sa impuste cat mai multe tinte in intervalul de timp afisat pe ecran si apoi scorul lui este inregistrat si pus intr-un leaderboard salvat pe un card sd.
Schema bloc
Hardware Design
Lista piese:
arduino uno
modul bluetooth
senzori infrarosu
laser
display lcd
display 7 segmente
servomotoare
motor stepper
driver stepper
modul card sd
leduri
buzzer
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF