Shooting Arcade

Introducere

Tema proiectului meu consta intr-un joc de tip arcade. Playerul controleaza prin semnale bluetooth o figurina actionata de doua motoare(unul care va efectua translatia si celalalt care va efectura rotatia pe o axa). In fata figurinei se vor afla cateva tinte pe care playerul va incerca sa le impuste folosind un laser conectat de figurina. Jocul functioneaza in felul urmator:

  • Jocul se activeaza. Pe un ecran apare un mesaj de greet si apoi este afisat un timer.
  • Tintele incep una cate una sa fie “activate” (sunt ridicate de la sol si un led aflat pe ele se lumineaza).
  • Playerul poate misca figurina si sa “impuste” tintele prin activarea laserului. Daca senzorul infrarosu de pe tinta detecteaza o lovitura atunci aceasta este coborata si pe un array de display-uri cu 7 segmente se afiseaza scorul incrementat si un buzzer emite un sunet pentru a marca lovitura.
  • Playerul incearca sa impuste cat mai multe tinte in intervalul de timp afisat pe ecran si apoi scorul lui este inregistrat si pus intr-un leaderboard salvat pe un card sd.

Schema bloc

Hardware Design

Lista piese:

  • arduino uno
  • modul bluetooth
  • senzori infrarosu
  • laser
  • display lcd
  • display 7 segmente
  • servomotoare
  • motor stepper
  • driver stepper
  • modul card sd
  • leduri
  • buzzer

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/sgherman/shooting_arcade.txt · Last modified: 2022/05/13 07:19 by alin_stefan.boghian
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0