Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:sgherman:aschibinschi [2022/05/12 15:28]
artiom.schibinschi [Introducere]
pm:prj2022:sgherman:aschibinschi [2022/05/27 10:29] (current)
artiom.schibinschi
Line 1: Line 1:
 ====== SimpleGameSet ====== ====== SimpleGameSet ======
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
- 
- 
- 
 <note tip> <note tip>
-  ​Proiectul pune la dispozitia utilizatorilor un set de jocuri simple (actual 2) PlayerVSPlayer. ​ +Proiectul pune la dispozitia utilizatorilor un set de jocuri simple (actual 2) PlayerVSPlayer. Ideea proiectului a constat in implementarea unui set de jocuri simple PlayerVSPlayer care pot fi folosite pentru a petrece distractiv micile pauze cu prietenii. Implementarea proiectului va fi utila pentru invatarea si intelegerea unor concepte atat pe partea de hardware cat si software. In concluzie acest proiect constituie o baza fundamentala in ceea ce priveste dezvoltarea viitoarelor proiecte.
-  ​Ideea proiectului a constat in implementarea unui set de jocuri simple PlayerVSPlayer care pot fi folosite pentru a petrece distractiv micile pauze cu prietenii. +
-  ​Implementarea proiectului va fi utila pentru invatarea si intelegerea unor concepte atat pe partea de hardware cat si software. +
-  ​In concluzie acest proiect constituie o baza fundamentala in ceea ce priveste dezvoltarea viitoarelor proiecte.+
 </​note>​ </​note>​
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
 <note tip> <note tip>
-O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere ​acestora precum şi a modului în care interacţionează.+Jocul este controlat ​cu ajutorul ​5 butoane (LEFT, UP, RIGHT, DOWN si OK).
  
-Exemplu de schemă ​bloc: http://​www.robs-projects.com/​mp3proj/​newplayer.html+Schema ​bloc: 
 + 
 +{{:pm:​prj2022:​sgherman:​schibinschi_pm_block.png?500|}}
 </​note>​ </​note>​
  
Line 21: Line 17:
  
 <note tip> <note tip>
-Aici puneţi tot ce ţine de hardware design+Lista de piese
-  * listă de piese +  * Arduino UNO 
-  * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri,​ e.g. http://​www.captain.at/​electronic-atmega16-mmc-schematic.png) +  * LCD nokia 5110 
-  * diagrame ​de semnal ​ +  * Breadbord 400 
-  * rezultatele simulării+  * Componente ​de baza (cablu USB, pini, fire, butoane) 
 +  * Buzzer 
 + 
 +Schema Electrica:
 </​note>​ </​note>​
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​schema_schibinschi_1.png?​1000|}}
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
Line 33: Line 34:
 <note tip> <note tip>
 Descrierea codului aplicaţiei (firmware): Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
-  * mediu de dezvoltare ​(if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) +  * mediu de dezvoltare ​: Arduino IDE 
-  * librării şi surse 3rd-party ​(e.g. Procyon AVRlib) +  * librării şi surse 3rd-party ​: Adafruit-GFX-Library si Adafruit-PCD8544-Nokia-5110-LCD-library 
-  * algoritmi şi structuri ​pe care plănuiţi să le implementaţi +  * A fost implementat doar jocul X&0 din cauza lipsei de timp. Ce tine de partea de cod a fost totul relativ usor, citirea input-ului de la butoane pentru mutarea cursorului/​sau selectarea celulei (incepe jucatorul X), verificarea daca jocul a luat sfarsit. Partea bonus pe care am implementat-o : flicker ca jucatorul sa-si dea seama in ce casuta se afla si deja sunetele de la buzzer cand incerci sa selectezi o casuta ocupata si cand se termina jocul.
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate+
 </​note>​ </​note>​
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pg1.jpeg?​400|}} ​ {{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pg2.jpeg?​400|}} 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru+{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pg3.jpeg?​400|}} ​ {{:​pm:​prj2022:​sgherman:​pg4.jpeg?​400|}}
-</​note>​+
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +
 +Daca sa nu luam in calcul banii cheltuiti pe proiect si faptul ca sa cuprinzi o buna parte din laboratoare in proiect e destul de complicat, a fost totusi o experienta frumoasa si interesanta. Nu am reusit sa fac la maxim ce mi-am pus in plan atat pe partea te soft cat si cea hard, dar o sa incerc in continuare sa il prelucrez!
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
 <note warning> <note warning>
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +{{:pm:prj2022:sgherman:schibinschi_artiom_331cc_proiect_pm.zip|}}
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**.+
 </​note>​ </​note>​
  
Line 64: Line 63:
  
 <​note>​ <​note>​
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**.+1. https://​github.com/​adafruit/​Adafruit-GFX-Library/​blob/​master/​Adafruit_GFX.cpp 
 + 
 +2. https://​github.com/​adafruit/​Adafruit-PCD8544-Nokia-5110-LCD-library/​blob/​master/​Adafruit_PCD8544.cpp 
 + 
 +3. Laboratoarele PM 
 + 
 +4. https://​www.youtube.com/​watch?​v=aDwrMeu4k9Y (tutorial Nokia LCD 5110 with Arduino)
 </​note>​ </​note>​
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2022/sgherman/aschibinschi.1652358480.txt.gz · Last modified: 2022/05/12 15:28 by artiom.schibinschi
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0