This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:sgherman:arithmeticgame [2022/05/27 23:08] alberto_mihai.radu |
pm:prj2022:sgherman:arithmeticgame [2022/05/30 23:50] (current) alberto_mihai.radu [Hardware Design] |
||
---|---|---|---|
Line 10: | Line 10: | ||
===== Descriere Generală ===== | ===== Descriere Generală ===== | ||
- | Proiectul va folosi interfața serială pentru afișarea celor doua numere și a operatiei generate random , cât și pentru introducerea rezultatului de către utilizator de la tastatură. Dacă operația calculată de către utilizator va fi corectă, un buzzer va cântă o melodie specifică | + | Proiectul va fi un joc aritmetic in care userul va primi prin intermediul unui ecran LCD un calcul aritmetic de tipul: x op y = z unde x, y si z sunt numere naturale ,generate random, iar op este o operatie aritmetica de gradul 1 sau 2.Userul va avea la dispozitie doua butoane pentru a alege daca rezultatul calului este corect sau nu, contra timp , cat si 3 led uri care vor indica victoria , esecul sau sfarsitul jocului.De asemenea proiectul va avea si un buzzer care va canta o melodie in functie de victoria userului sau esecul lui dupa fiecare operatie. Userul va avea 3 vieti ,reprezentate printr-o bara de health, o viata pierzandu-se in momentul in care timpul alocat raspunsului expira sau alege un raspuns gresit.La finalul jocului cand cele 3 vieti sunt pierdute se va afisa un mesaj corespunzator pe LCD si se va reseta jocul. |
- | victoriei, în caz contrar una de infrângere și de asemenea se va afișa un mesaj specific pe display-ul LCD.Pentru fiecare rezultat corect scorul utilizatorului va crește, fiind afișat pe un LED cu 7 segmente.Utilizatorul va avea 3 vieți , o viața fiind pierdută atunci când rezultatul introdus de acesta este incorect.De asemenea proiectul va avea și butoane pentru a selecta dificultatea dorită (o dificultate crecuta presupune un timp mai scurt și numere mai mari pentru care trebuie calculată operația), cât și pentru resetarea jocului. | + | |
=== Schema Bloc === | === Schema Bloc === | ||
- | {{:pm:prj2022:sgherman:schema_bloc_alberto.png?700|}} | + | {{:pm:prj2022:sgherman:schema_bloc_alberto.png?500|}} |
=== Schema Electrica === | === Schema Electrica === | ||
- | {{:pm:prj2022:sgherman:schema_electrica_alberto.jpeg?700|}} | + | {{:pm:prj2022:sgherman:whatsapp_image_2022-05-28_at_20.25.50.jpeg?400|}} |
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 24: | Line 23: | ||
* Buzzer | * Buzzer | ||
* Adaptor SD | * Adaptor SD | ||
- | * LED cu 7 segmente | ||
* Componente de baza (pini, fire, butoane) | * Componente de baza (pini, fire, butoane) | ||
Line 53: | Line 51: | ||
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
+ | |||
+ | https://github.com/Alberto1213/PM | ||
</note> | </note> | ||