Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:sgherman:arithmeticgame [2022/05/12 21:06]
alberto_mihai.radu
pm:prj2022:sgherman:arithmeticgame [2022/05/30 23:50] (current)
alberto_mihai.radu [Hardware Design]
Line 3: Line 3:
  
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
 +<note tip>
 +
 Proiectul consta într-un joc cu operații aritmetice în care utilizatorul va primi 2 numere întregi random și o operație aritmetică random și va trebui să scrie rezultatul operației celor două numere contra timp. Proiectul consta într-un joc cu operații aritmetice în care utilizatorul va primi 2 numere întregi random și o operație aritmetică random și va trebui să scrie rezultatul operației celor două numere contra timp.
 +
 +</​note>​
  
 ===== Descriere Generală ===== ===== Descriere Generală =====
-Proiectul va folosi interfața serială pentru afișarea celor doua numere ​și a operatiei ​generate random , cât și pentru introducerea rezultatului ​de către utilizator de la tastaturăDacă operația calculată de către utilizator ​va fi corectă, un buzzer va cântă ​o melodie ​specifică  +Proiectul va fi un joc aritmetic in care userul va primi prin intermediul unui ecran LCD un calcul aritmetic de tipul: x op y = z unde x, y si z sunt numere ​naturale ,generate random, ​iar op este o operatie aritmetica ​de gradul 1 sau 2.Userul ​va avea la dispozitie doua butoane pentru a alege daca rezultatul calului este corect ​sau nucontra timp , cat si 3 led uri care vor indica victoria , esecul sau sfarsitul jocului.De asemenea proiectul va avea si un buzzer ​care va canta o melodie ​in functie ​de victoria userului sau esecul lui dupa fiecare ​operatieUserul ​va avea 3 vieti ,reprezentate printr-bara de health, ​viata pierzandu-se in momentul in care timpul alocat raspunsului expira sau alege un raspuns gresit.La finalul ​jocului ​cand cele 3 vieti sunt pierdute se va afisa un mesaj corespunzator pe LCD si se va reseta jocul.
-victoriei, în caz contrar una de infrângere și de asemenea se va afișa un mesaj specific pe display-ul LCD.Pentru ​fiecare ​rezultat corect scorul utilizatorului va crește, fiind afișat pe un LED cu 7 segmente.Utilizatorul ​va avea 3 vieți ​, o viața fiind pierdută atunci când rezultatul introdus ​de acesta este incorect.De asemenea proiectul va avea și butoane pentru a selecta dificultatea dorită (dificultate crecuta presupune un timp mai scurt și numere mai mari pentru ​care trebuie calculată operația), cât și pentru resetarea ​jocului. ​+
 === Schema Bloc === === Schema Bloc ===
 +{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​schema_bloc_alberto.png?​500|}}
  
 +=== Schema Electrica ===
 +{{:​pm:​prj2022:​sgherman:​whatsapp_image_2022-05-28_at_20.25.50.jpeg?​400|}}
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
Line 17: Line 23:
   * Buzzer   * Buzzer
   * Adaptor SD   * Adaptor SD
-  * LED cu 7 segmente 
   * Componente de baza (pini, fire, butoane)   * Componente de baza (pini, fire, butoane)
    
 +===== Software Design =====
 +
 <note tip> <note tip>
 +
 +Ca mediu de dezvoltare voi folosi atât [[https://​www.tinkercad.com/​dashboard|Tinkercad]],​ cât și aplicația de bază oferită de Arduino pentru dezvoltarea în timp real a proiectului.
 +
 +</​note>​
 +
 == Biblioteci == == Biblioteci ==
  
-Voi folosi biblioteca ​necesară pentru **EEPROM**, cât și //​LiquidCrystal.h//​ pentru utilizarea LCD-ului.+Voi folosi biblioteca //​LiquidCrystal.h//​ pentru utilizarea LCD-ului. 
 + 
 +===== Rezultate Obţinute ===== 
 + 
 +<note tip> 
 +Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. 
 +</​note>​ 
 + 
 +===== Concluzii ===== 
 + 
 +===== Download ===== 
 + 
 +<note warning>​ 
 +O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
 + 
 +Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. 
 + 
 +https://​github.com/​Alberto1213/​PM 
 +</​note>​ 
 + 
 +===== Jurnal ===== 
 + 
 +<note tip> 
 +Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
 +</​note>​ 
 + 
 +===== Bibliografie/​Resurse ===== 
 + 
 +<​note>​ 
 +TODO 
 +Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. 
 +</​note>​
  
 +<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2022/sgherman/arithmeticgame.1652378760.txt.gz · Last modified: 2022/05/12 21:06 by alberto_mihai.radu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0