This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:rtilimpea:2048 [2022/06/02 03:08] andrei.cretu1109 |
pm:prj2022:rtilimpea:2048 [2022/06/02 03:54] (current) andrei.cretu1109 [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 30: | Line 30: | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | + | <note> | |
- | <note tip> | + | Lista librarii utilizate: |
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | + | * SPI.h |
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | * Wire.h |
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | * Adafruit_GFX.h |
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | * Adafruit_SSD1306.h |
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | |
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | M-am folosit de bibliotecile Adafruit_GFX.h si Adafruit_SSD1306.h pentru a realiza conexiunea si afisarea pe ecranul OLED. Am conectat butoanele si buzzerul la pinii digitali, setand butoanele drept input si activand rezistenta interioara de pull up, iar buzzerul ca output. Afisajul se realizeaza prin desenarea liniilor matricei si a numerelor. Se asteapta ca butoanele sa fie apasate, caz in care se efectueaza functia corespunzatoare. Dupa o mutare se verifica daca s-a castigat jocul (s-a ajuns la 2048) sau s-a pierdut (nu mai exista mutari posibile). Se redau diverse sunete la buzzer, mai precis atunci cand apar noi numere (2 sau 4) in matrice, cand se apasa un buton dar mutarea nu are niciun efect, precum si scurte melodii in caz de castigare sau pierdere a jocului. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | {{:pm:prj2022:rtilimpea:pm:prj2022:cb:andc:img_20220602_014950.jpg?700|}} |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Proiectul la PM mi-a oferit ocazia sa aprofundez notiunile pe care le-am invatat la laborator, dandu-mi libertatea de a face ceva practic si distractiv. Am invatat, de asemenea, cat de importanta este gestiunea memoriei avand in vedere ca ajunsesem intr-un punct in care display-ul nu se initializa deoarece bufferul acestuia nu mai avea loc in memorie. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | <note> |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | **Arhiva**:\\ |
- | + | {{:pm:prj2022:rtilimpea:pm:prj2022:cb:andc:cretu_andrei_335cb_proiectpm.zip|}} | |
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
</note> | </note> | ||