This is an old revision of the document!


2048

Autor: CRETU Andrei
Grupa: 335CBa

Introducere

Am implementat popularul joc 2048. Suprafata de joc este reprezentata de o matrice 4 X 4 in care jucatorul trebuie sa uneasca puteri ale lui 2 pentru a ajunge la numarul 2048. Acesta este un joculet simplu si distractiv, dificultatea acestuia crescand odata cu numarul de mutari ale jucatorului.

Descriere generală

Schema Bloc

Jucatorul se foloseste de 4 butoane pentru mutarea numerelor, plus de inca un buton pentru a reseta jocul. Placuta Arduino primeste semnale de la butoane, afiseaza matricea de numere pe ecranul OLED si reda sunete la buzzer.

Hardware Design

Lista de piese:

  • Arduino UNO R3
  • Ecran OLED 128 X 64 0.95” Albastru
  • 5 butoane
  • Buzzer pasiv
  • Fire de conexiune

Schema Tinkercad

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/rtilimpea/2048.1654128526.txt.gz · Last modified: 2022/06/02 03:08 by andrei.cretu1109
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0