This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:fstancu:tetris [2022/06/01 19:53] alexandru.dragoescu [Software Design] |
pm:prj2022:fstancu:tetris [2022/06/02 06:33] (current) alexandru.dragoescu [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 32: | Line 32: | ||
* Arduino UNO | * Arduino UNO | ||
* Breadboard | * Breadboard | ||
- | * Buton x 4 | + | * Buton x 5 |
- | * Buzzer | + | |
* Fire Tata-Tata | * Fire Tata-Tata | ||
* Fire Mama-Tata | * Fire Mama-Tata | ||
* Matrice LED x 4 | * Matrice LED x 4 | ||
+ | {{:pm:prj2022:fstancu:tetris1.png?700|}} | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | Mediul de dezvoltare folosit: Ardunio IDE | + | Mediul de dezvoltare folosit: |
+ | * Ardunio IDE | ||
- | Libraria folosita: LedControl | + | Libraria folosita: |
+ | * LedControl | ||
- | Detalii Implementare: | ||
- | In loop() se verifica apasarea butonului de START moment in care incepe apelarea functiei startGame. Aceasta functie se ocupa de verificarea inputului de la cele 4 butoane pentru schimbarea pozitiei pieselor care coboara si actualizarea pozitiei acestora pe cele 4 matrice de LEDuri, de asemenea de aici se alege la intamplare si tipul piesei. | + | In loop() se verifica apasarea butonului de START moment in care incepe apelarea functiei startGame. Aceasta functie se ocupa de verificarea inputului de la cele 4 butoane folosite pentru schimbarea pozitiei pieselor care coboara si actualizarea pozitiei acestora pe cele 4 matrice de LEDuri, de asemenea de aici se alege la intamplare si tipul piesei. |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | {{:pm:prj2022:fstancu:tetris2.jpeg?500|}} |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | |
- | ===== Concluzii ===== | + | {{:pm:prj2022:fstancu:tetris3.jpeg?500|}} |
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | {{:pm:prj2022:fstancu:333cc_dragoescu_alexandru_mihai_tetris_pm.zip|}} |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
- | </note> | + | |
- | + | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | <note> | + | http://wayoda.github.io/LedControl/ |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
- | </note> | + | |
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||