Tetris

Autor: Drăgoescu Alexandru-Mihai

Grupa: 333CC

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • Proiectul constă intr-o implementare a jocului Tetris.
  • În tetris jucătorii completează linii prin mișcarea pieselor cu forme diferite care coboară în spațiul jocului.
  • Liniile completate dispar și oferă jucătorului puncte, iar jucătorul poate să avanseze în completarea spațiilor libere.
  • Jocul se termină când ecranul este plin.

Descriere generală

Funcționalități

Piesele care coboară în spațiul jocului și trebuie așezate pe matricele de LED-uri sunt reprezentate prin LED-uri aprinse.

User-ul le poate roti sau mișca stanga-dreapta cu ajutorul celor 4 butoane.

La sfârșitul jocul se va afișa scorul final al jucatorului și acesta va primi un semnal sonor de la buzzer.

Schema Bloc

Hardware Design

Lista de componente:

  • Arduino UNO
  • Breadboard
  • Buton x 5
  • Fire Tata-Tata
  • Fire Mama-Tata
  • Matrice LED x 4

Software Design

Mediul de dezvoltare folosit:

  • Ardunio IDE

Libraria folosita:

  • LedControl

In loop() se verifica apasarea butonului de START moment in care incepe apelarea functiei startGame. Aceasta functie se ocupa de verificarea inputului de la cele 4 butoane folosite pentru schimbarea pozitiei pieselor care coboara si actualizarea pozitiei acestora pe cele 4 matrice de LEDuri, de asemenea de aici se alege la intamplare si tipul piesei.

Rezultate Obţinute

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/fstancu/tetris.txt · Last modified: 2022/06/02 06:33 by alexandru.dragoescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0