This is an old revision of the document!


Spanzuratoarea

Introducere

Spânzurătoarea este un joc de cuvinte. Un cuvant trebuie ghicit si este reprezentat de un șir de linii, fiecare linie reprezentând o literă a cuvântului. Dacă jucător ghicește o literă ce se află în cuvânt, în toate pozițiile unde aceasta apare va fi completat. Dacă litera nu se află în cuvânt, Un element din diagrama „spânzurătoarea” este desenat.

Descriere generală

O listă de cuvinte este definita intr-o variabila, din care programul va selecta aleatoriu. Butoane sunt folosite pentru miscarea printre litere si pentru a face selectii. Cand o litera este selectata programul afiseaza o * în loc de litera si selectia nu se poate face din nou. Daca cuvantul este ghicit jocul va fi castigat daca nu atunci va fi pierdut.

Hardware Design

Piese: - Arduino Uno - LCD Keypad Shield - USB Connector - Butoane

Software Design

W.I.P

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Filmare : *coming soon*

Concluzii

Download

You can download the project code over here : Spanzuratoarea

Jurnal

13 mai: Alegere temă proiect, 17 mai : Comandă piese, 29 mai : Realizare proiect, 6 iunie: Realizare documentație.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/dbrezeanu/spanzuratoarea.1654478425.txt.gz · Last modified: 2022/06/06 04:20 by andrei.alexa
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0