Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:cristip:avoidtheobstalce [2022/05/30 13:45]
andrei.siminica
pm:prj2022:cristip:avoidtheobstalce [2022/06/01 17:29] (current)
andrei.siminica [Software Design]
Line 35: Line 35:
   * Conector baterie   * Conector baterie
   * Baterie   * Baterie
 +
 +**Schema Electrica**
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​cristip:​schema_electrica_avoidtheobstacle.png?​500|}}
  
 **Diagrama TinkerCad** **Diagrama TinkerCad**
Line 54: Line 58:
 Aplicatia a fost dezvoltata folosind cod Arduino. Aplicatia a fost dezvoltata folosind cod Arduino.
  
-S-a folosit biblioteca LiquidCrystal.+S-a folosit biblioteca LiquidCrystal ​pentru LCD. 
 + 
 +** Creare jucator ** 
 +  * Ecranul LCD are 32 de spatii, pozitionate pe 2 linii (16x2) 
 +  * Fiecare spatiu reprezinta o matrice de 8x5 pixeli 
 +  * Acestia pot fi aprinsi/​stinsi individual 
 +  * se seteaza starea lor prin folosirea unei matrici ce va fi completata in felul urmator: 
 +  *   * static byte graphics[] = { 
 +  *   * B01110 
 +  *   * B10001 
 +  *   * B10001 
 +  *   * B10001 
 +  *   * B10001 
 +  *   * B10001 
 +  *   * B10001 
 +  *   * B01110 
 +  *   * }; 
 +  * acest exemplu va reprezenta o celula cu caracterul O 
 +  * pentru a creea animatia de miscare/​saritura au fost create mai multe '​modele'​ ce cicleaza in functie de ce este necesar la momentul respectiv 
 + 
 + 
 +** Functia setup ** 
 +  * se initializeaza pinii si grafica initiala 
 + 
 +** Functia loop ** 
 +  * se verifica daca jocul este in curs, sau inca nu a fost inceput 
 +  * jocul nu este in curs => afiseaza mesajul "Game over"; deseneaza caracterul intr-o stare fixa 
 +  * jocul este in curs => avanseaza cu terenul de joc 
 +  * editeaza noua pozitie a jucatorului (avanseaza inainte/​cazul in care acesta sare) 
 +  * verifica daca jucatorul poate continua, sau a pierdut, caz in care acesta revine in cazul in care jocul nu este in curs. 
 + 
 + 
 </​note>​ </​note>​
  
Line 61: Line 97:
 <note tip> <note tip>
 A fost creat un joc interactiv, repetitiv (fara incheiere), ce are ca scop ocolirea obstacolelor. Acesta se incheie in momentul in care jucatorul nu reuseste sa ocoleasca un anumit obstacol. A fost creat un joc interactiv, repetitiv (fara incheiere), ce are ca scop ocolirea obstacolelor. Acesta se incheie in momentul in care jucatorul nu reuseste sa ocoleasca un anumit obstacol.
 +</​note>​
 +
 +===== Download =====
 +
 +<note tip>
 +Arhiva cu codul:
 +{{:​pm:​prj2022:​cristip:​avoid_the_obstacle_-_cod.rar|}}
 </​note>​ </​note>​
  
Line 68: Line 111:
 Resurse software: Resurse software:
   * Creare caracter LCD: https://​create.arduino.cc/​projecthub/​jacoslabbert99/​arduino-lcd-icons-custom-characters-548f38   * Creare caracter LCD: https://​create.arduino.cc/​projecthub/​jacoslabbert99/​arduino-lcd-icons-custom-characters-548f38
 +  * Animatii LCD: https://​create.arduino.cc/​projecthub/​debanshudas23/​lcd-animation-and-gaming-bad14e
   * Configurare LCD: https://​docs.arduino.cc/​learn/​electronics/​lcd-displays   * Configurare LCD: https://​docs.arduino.cc/​learn/​electronics/​lcd-displays
   * Configurare buton: https://​www.arduino.cc/​en/​Tutorial/​BuiltInExamples/​Button   * Configurare buton: https://​www.arduino.cc/​en/​Tutorial/​BuiltInExamples/​Button
pm/prj2022/cristip/avoidtheobstalce.1653907559.txt.gz · Last modified: 2022/05/30 13:45 by andrei.siminica
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0