This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2022:cristip:avoidtheobstalce [2022/06/01 17:24] andrei.siminica |
pm:prj2022:cristip:avoidtheobstalce [2022/06/01 17:29] (current) andrei.siminica [Software Design] |
||
|---|---|---|---|
| Line 79: | Line 79: | ||
| - | In functia de setup se initializeaza pinii si grafica initiala. | + | ** Functia setup ** |
| + | * se initializeaza pinii si grafica initiala | ||
| + | |||
| + | ** Functia loop ** | ||
| + | * se verifica daca jocul este in curs, sau inca nu a fost inceput | ||
| + | * jocul nu este in curs => afiseaza mesajul "Game over"; deseneaza caracterul intr-o stare fixa | ||
| + | * jocul este in curs => avanseaza cu terenul de joc | ||
| + | * editeaza noua pozitie a jucatorului (avanseaza inainte/cazul in care acesta sare) | ||
| + | * verifica daca jucatorul poate continua, sau a pierdut, caz in care acesta revine in cazul in care jocul nu este in curs. | ||
| - | In functia de loop se verifica daca jocul este in curs, sau nu a fost inceput. | ||
| - | In cazul in care jocul este in curs, se continua traseul, generand un rand nou de obstacole. | ||
| </note> | </note> | ||