Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:cristip:avoidtheobstalce [2022/06/01 17:21]
andrei.siminica
pm:prj2022:cristip:avoidtheobstalce [2022/06/01 17:29] (current)
andrei.siminica [Software Design]
Line 79: Line 79:
  
  
-In functia de setup se initializeaza pinii si grafica initiala.+** Functia ​setup ** 
 +  * se initializeaza pinii si grafica initiala 
 + 
 +** Functia loop ** 
 +  * se verifica daca jocul este in curs, sau inca nu a fost inceput 
 +  * jocul nu este in curs => afiseaza mesajul "Game over"; deseneaza caracterul intr-o stare fixa 
 +  * jocul este in curs => avanseaza cu terenul de joc 
 +  * editeaza noua pozitie a jucatorului (avanseaza inainte/​cazul in care acesta sare) 
 +  * verifica daca jucatorul poate continua, sau a pierdut, caz in care acesta revine in cazul in care jocul nu este in curs.
  
-In functia de loop se verifica daca jocul este in curs, sau nu a fost inceput. 
  
-In cazul in care jocul este in curs, se continua traseul, generand un rand nou de obstacole. 
  
 </​note>​ </​note>​
Line 91: Line 97:
 <note tip> <note tip>
 A fost creat un joc interactiv, repetitiv (fara incheiere), ce are ca scop ocolirea obstacolelor. Acesta se incheie in momentul in care jucatorul nu reuseste sa ocoleasca un anumit obstacol. A fost creat un joc interactiv, repetitiv (fara incheiere), ce are ca scop ocolirea obstacolelor. Acesta se incheie in momentul in care jucatorul nu reuseste sa ocoleasca un anumit obstacol.
 +</​note>​
 +
 +===== Download =====
 +
 +<note tip>
 +Arhiva cu codul:
 +{{:​pm:​prj2022:​cristip:​avoid_the_obstacle_-_cod.rar|}}
 </​note>​ </​note>​
  
pm/prj2022/cristip/avoidtheobstalce.1654093312.txt.gz · Last modified: 2022/06/01 17:21 by andrei.siminica
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0