Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:cristip:avoidtheobstalce [2022/06/01 14:27]
andrei.siminica
pm:prj2022:cristip:avoidtheobstalce [2022/06/01 17:29] (current)
andrei.siminica [Software Design]
Line 64: Line 64:
   * Fiecare spatiu reprezinta o matrice de 8x5 pixeli   * Fiecare spatiu reprezinta o matrice de 8x5 pixeli
   * Acestia pot fi aprinsi/​stinsi individual   * Acestia pot fi aprinsi/​stinsi individual
 +  * se seteaza starea lor prin folosirea unei matrici ce va fi completata in felul urmator:
 +  *   * static byte graphics[] = {
 +  *   * B01110
 +  *   * B10001
 +  *   * B10001
 +  *   * B10001
 +  *   * B10001
 +  *   * B10001
 +  *   * B10001
 +  *   * B01110
 +  *   * };
 +  * acest exemplu va reprezenta o celula cu caracterul O
 +  * pentru a creea animatia de miscare/​saritura au fost create mai multe '​modele'​ ce cicleaza in functie de ce este necesar la momentul respectiv
 +
 +
 +** Functia setup **
 +  * se initializeaza pinii si grafica initiala
 +
 +** Functia loop **
 +  * se verifica daca jocul este in curs, sau inca nu a fost inceput
 +  * jocul nu este in curs => afiseaza mesajul "Game over"; deseneaza caracterul intr-o stare fixa
 +  * jocul este in curs => avanseaza cu terenul de joc
 +  * editeaza noua pozitie a jucatorului (avanseaza inainte/​cazul in care acesta sare)
 +  * verifica daca jucatorul poate continua, sau a pierdut, caz in care acesta revine in cazul in care jocul nu este in curs.
 +
 +
 +
 </​note>​ </​note>​
  
Line 70: Line 97:
 <note tip> <note tip>
 A fost creat un joc interactiv, repetitiv (fara incheiere), ce are ca scop ocolirea obstacolelor. Acesta se incheie in momentul in care jucatorul nu reuseste sa ocoleasca un anumit obstacol. A fost creat un joc interactiv, repetitiv (fara incheiere), ce are ca scop ocolirea obstacolelor. Acesta se incheie in momentul in care jucatorul nu reuseste sa ocoleasca un anumit obstacol.
 +</​note>​
 +
 +===== Download =====
 +
 +<note tip>
 +Arhiva cu codul:
 +{{:​pm:​prj2022:​cristip:​avoid_the_obstacle_-_cod.rar|}}
 </​note>​ </​note>​
  
pm/prj2022/cristip/avoidtheobstalce.1654082865.txt.gz · Last modified: 2022/06/01 14:27 by andrei.siminica
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0