This is an old revision of the document!
Theremin
Autor: Caraiman Andrei Timotei, grupa 332CC
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Proiectul are ca scop implementarea si construirea unui instrument muzical controlat prin simpla miscare a mainii prin aer.
Descriere generală
Theremin, cunoscut si ca eterofon sau thereminofon este un instrument muzical electronic controlat fara interventia fizica a muzicianului. Denumirea sa provine de la fizicianul rus Lev Sergeyevich Termen, cunoscut si ca Léon Theremin ce a inventat acest instrument in 1919. Theremin folosea principiul heterodinei pentru a emite un semnal audio. Instrumentul contine 2 oscilatoare de radio frecventa. Un oscilator opereaza la frecventa fixa, pe cand cel de-al doilea va opera la o frecventa variabila in functie de miscarile muzicianului fata de antena. Mana muzicianului actioneaza ca o armatura a unui condensator variabil dintr-un circuit LC ce este parte a oscilatorului si determina frecventa sa.
Implementarea aleasa este una simplificata. Folosesc un senzor de distanta, care estimeaza distanta pana la un obiect(mana). In functie de aceasta,
se calculeaza o frecventa care va fi trimisa celor 6 buzzere. Cu cat distanta creste, cu atat nota este mai inalta, si invers. Senzorul infrarosu
detecteaza comenzile din telecomanda si poate modifica lungimea notelor (doime, patrime, optime) si octava.
Hardware Design
Piese folosite :
- placuta de baza
- senzor de distanta
- modul receptor infrarosu + telecomanda
- 6 buzzere
- 6 rezistente
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF