This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:avaduva:profesoruldepian [2022/06/02 12:27] andrei.radu0909 |
pm:prj2022:avaduva:profesoruldepian [2022/06/02 13:20] (current) andrei.radu0909 |
||
---|---|---|---|
Line 2: | Line 2: | ||
Proiect realizat de Radu Andrei - 1220FB | Proiect realizat de Radu Andrei - 1220FB | ||
====== Introducere ====== | ====== Introducere ====== | ||
- | Proiectul meu consta in crearea un pian electric simplu la care poti invata sa canti cateva melodii. Pianul are memorate trei melodii care pot fi redate apasand cate doua butoane. | + | Proiectul meu consta in crearea un pian electric simplu la care poti invata sa canti cateva melodii. Pianul are sapte game muzicale, trecerea de la o gama la alta putand fi facuta cu ajutorul celor doua butoane din stanga. De asemenea, acesta poate reda cateva melodii apasand cate doua butoane concomitent. |
<note tip> | <note tip> | ||
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: | Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: | ||
Line 11: | Line 11: | ||
</note> | </note> | ||
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
+ | Pianul are sapte butoane pentru notele muzicale: DO, RE, MI, FA, SOL, LA, SI. Alte doua butoane (primele din stanga) ajuta la trecerea de la o gama la alta: primul ajuta la accesul gamelor din ce in ce mai inalte, al doilea la accesul gamelor din ce in ce mai joase. Pianul poate reda cateva melodii cu ajutorul a doua butoane. Prima melodie poate fi redata apasand butonul de schimbare a gamei spre game mai inalte, impreuna cu butonul notei DO. A doua poate fi redata cu acelasi prim buton, iar al doilea fiind butonul notei RE. A treia melodie functioneaza pe acelasi principiu, doar ca al doilea buton este cel al notei MI. | ||
<note tip> | <note tip> | ||
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. | O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. | ||
Line 29: | Line 29: | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | {{:pm:prj2022:avaduva:pianschema.png?200|}} | + | {{:pm:prj2022:avaduva:pianschema.png|}} |
+ | **Mediu de dezvoltare**: Arduino IDE. | ||
+ | **Componente:** | ||
+ | - Arduino Uno R3 | ||
+ | - 9xPushbutton | ||
+ | - 9x1 kΩ Resistor | ||
+ | - 1xBuzzer | ||
+ | {{:pm:prj2022:avaduva:andrei_radu-pm_2022.rar|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:avaduva:pianel4.jpg?300|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:avaduva:pianel1.jpg?300|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:avaduva:pianel3.jpg?300|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:avaduva:pianel2.jpg?300|}} | ||
<note tip> | <note tip> | ||
Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
Line 37: | Line 47: | ||
* algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | ||
* (etapa 3) surse şi funcţii implementate | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | ||
- | </note> | ||
- | |||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||