Pian electric

Proiect realizat de Radu Andrei - 1220FB

Introducere

Proiectul meu consta in crearea un pian electric simplu la care poti invata sa canti cateva melodii. Pianul are sapte game muzicale, trecerea de la o gama la alta putand fi facuta cu ajutorul celor doua butoane din stanga. De asemenea, acesta poate reda cateva melodii apasand cate doua butoane concomitent.

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Descriere generală

Pianul are sapte butoane pentru notele muzicale: DO, RE, MI, FA, SOL, LA, SI. Alte doua butoane (primele din stanga) ajuta la trecerea de la o gama la alta: primul ajuta la accesul gamelor din ce in ce mai inalte, al doilea la accesul gamelor din ce in ce mai joase. Pianul poate reda cateva melodii cu ajutorul a doua butoane. Prima melodie poate fi redata apasand butonul de schimbare a gamei spre game mai inalte, impreuna cu butonul notei DO. A doua poate fi redata cu acelasi prim buton, iar al doilea fiind butonul notei RE. A treia melodie functioneaza pe acelasi principiu, doar ca al doilea buton este cel al notei MI.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Mediu de dezvoltare: Arduino IDE. Componente:

  1. Arduino Uno R3
  2. 9xPushbutton
  3. 9×1 kΩ Resistor
  4. 1xBuzzer

andrei_radu-pm_2022.rar

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

===== Rezultate Obţinute =====

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

===== Concluzii =====

===== Download =====

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

===== Jurnal =====

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

===== Bibliografie/Resurse =====

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/avaduva/profesoruldepian.txt · Last modified: 2022/06/02 13:20 by andrei.radu0909
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0