This is an old revision of the document!
https://www.youtube.com/watch?v=LwVzQhuowlw&ab_channel=K%C3%A1rolyIv%C3%A1n
In poza de mai sus este reprezentat modul in care au fost legate cele 9 leduri bicolore la placuta arduino. Am folosit doi registrii pentru canalele de verde si rosu mai putin ultimele doua leduri, ce au canalele de rosu direct la placuta pentru a economisi un registru. Primul registru se ocupa de canalele de verde ale primelor 8 leduri, iar al doilea de ultimul canal de verde si primele 7 canale de rosu.
Pentru selectarea spatiului dorit, am folosit un joystick generic pentru navigarea prin grid. La apasarea acestuia, se selecteaza ledul si se aprinde cu culoarea corespunzatoare jucatorului
Pentru a retine ce lumini au fost aprinse si de cine au fost aprinse, am folosit un array de 9, fiecare element fiind setat pe 0, 1 sau 2, semnificand stins, rosu, respectiv verde.
Aprinderea acestora se face cand se citeste de pe pinul digital 3 (SW al joystick-ului) valoarea 0 (adica a fost apasat). In acel moment led-ul curent este aprins in culoarea jucatorului curent, cursorul este mutat pe urmatoarea pozitie disponibila si culoarea acestuia se modifica, semnaland faptul ca este tura urmatorului jucator.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.