Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:arosca:233710 [2022/06/02 03:26]
teodor_andrei.ivan [Hardware Design]
pm:prj2022:arosca:233710 [2022/06/02 03:46] (current)
teodor_andrei.ivan [Descriere generală]
Line 5: Line 5:
 In loc sa desenezi acelasi chenar de X si O de 1000 de ori pe o foaie, ar fi dragut sa poti avea o platforma relativ portabila, interactiva si animata pe care poti sa joci acest joc simplu al copilariei In loc sa desenezi acelasi chenar de X si O de 1000 de ori pe o foaie, ar fi dragut sa poti avea o platforma relativ portabila, interactiva si animata pe care poti sa joci acest joc simplu al copilariei
 </​note>​ </​note>​
-===== Descriere generală ===== 
  
-<note tip> 
-Realizarea unui joc Tic Tac Toe pe o matrice de 9 leduri, cu un buton pentru fiecare led. Se va afisa dupa fiecare mutare la seriala/pe un LCD cat a durat fiecare mutare si la final ce simbol/​culoare a castigat. La inecputul si finalul jocului se va folosi un buzzer pentru o semnalare sonora 
- 
-https://​www.youtube.com/​watch?​v=LwVzQhuowlw&​ab_channel=K%C3%A1rolyIv%C3%A1n 
-{{ :​pm:​prj2022:​arosca:​tic_tac_toe_block_scheme.png?​300 |}} 
-</​note>​ 
  
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
Line 29: Line 22:
  
 Pentru selectarea spatiului dorit, am folosit un joystick generic pentru navigarea prin grid. La apasarea acestuia, se selecteaza ledul si se aprinde cu culoarea corespunzatoare jucatorului Pentru selectarea spatiului dorit, am folosit un joystick generic pentru navigarea prin grid. La apasarea acestuia, se selecteaza ledul si se aprinde cu culoarea corespunzatoare jucatorului
-{{ :​pm:​prj2022:​arosca:​joystick.png?​200 |}}+{{ :​pm:​prj2022:​arosca:​joystick.png?​300 |}}
 </​note>​ </​note>​
  
Line 36: Line 29:
  
 <note tip> <note tip>
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware):​ +Pentru afisarea pe gridul ​de leduri am folosit functia shiftOut din biblioteca de Advanced I/O ArduinoAceasta primeste pinii de data si ceas ai registruluimodul in care sa trimita byte-ul si byte-ul in sine. Deci modificarea byte-ului ​(a celor doi bytes pentru ca avem doi registrii) inseamna defapt modificarea gridului de leduriAstfel, facand sau logic cu masca pentru bitul corespunzator ledului, putem aprinde orice led
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.gAVR StudioCodeVisionAVR) + 
-  * librării şi surse 3rd-party (e.gProcyon AVRlib) +Pentru a retine ce lumini au fost aprinse si de cine au fost aprinse, am folosit un array de 9, fiecare element fiind setat pe 0, 1 sau 2, semnificand stins, rosu, respectiv verde. 
-  * algoritmi şi structuri ​pe care plănuiţi să le implementaţi + 
-  * (etapa ​3) surse şi funcţii implementate+Aprinderea acestora se face cand se citeste de pe pinul digital ​(SW al joystick-uluivaloarea 0 (adica a fost apasat). In acel moment led-ul curent este aprins in culoarea jucatorului curent, cursorul este mutat pe urmatoarea pozitie disponibila si culoarea acestuia se modifica, semnaland faptul ca este tura urmatorului jucator.
 </​note>​ </​note>​
  
Line 50: Line 43:
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +{{ :​pm:​prj2022:​arosca:​leds_ivan_teodor.jpg?​400 |}}
 +  ​
 +  ​
 +  ​
 + 
 + 
 +{{ :​pm:​prj2022:​arosca:​wires_ivan_teodor.jpg?​400 |}}
  
-===== Download ===== 
  
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
- 
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. 
-</​note>​ 
- 
-===== Jurnal ===== 
- 
-<note tip> 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
-</​note>​ 
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
pm/prj2022/arosca/233710.1654129577.txt.gz · Last modified: 2022/06/02 03:26 by teodor_andrei.ivan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0