In poza de mai sus este reprezentat modul in care au fost legate cele 9 leduri bicolore la placuta arduino. Am folosit doi registrii pentru canalele de verde si rosu mai putin ultimele doua leduri, ce au canalele de rosu direct la placuta pentru a economisi un registru. Primul registru se ocupa de canalele de verde ale primelor 8 leduri, iar al doilea de ultimul canal de verde si primele 7 canale de rosu.
Pentru selectarea spatiului dorit, am folosit un joystick generic pentru navigarea prin grid. La apasarea acestuia, se selecteaza ledul si se aprinde cu culoarea corespunzatoare jucatorului
Pentru a retine ce lumini au fost aprinse si de cine au fost aprinse, am folosit un array de 9, fiecare element fiind setat pe 0, 1 sau 2, semnificand stins, rosu, respectiv verde.
Aprinderea acestora se face cand se citeste de pe pinul digital 3 (SW al joystick-ului) valoarea 0 (adica a fost apasat). In acel moment led-ul curent este aprins in culoarea jucatorului curent, cursorul este mutat pe urmatoarea pozitie disponibila si culoarea acestuia se modifica, semnaland faptul ca este tura urmatorului jucator.