Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:apredescu:x-si-0 [2022/05/24 01:03]
elvin.ibraim [Hardware Design]
pm:prj2022:apredescu:x-si-0 [2022/06/01 23:02] (current)
elvin.ibraim [Download]
Line 27: Line 27:
 **Schema electrica** **Schema electrica**
  
-===== Software Design =====+{{:​pm:​prj2022:​apredescu:​ibraimelvinschemaelectrica.png?​769|}}
  
 +^ Ecran LCD ^ Arduino UNO ^
 +| VSS | GND |
 +| VDD | 5V |
 +| V0 | GND |
 +| RS | 12 |
 +| RW | GND |
 +| E | 11 |
 +| D4 | 6 |
 +| D5 | 5 |
 +| D6 | 4 |
 +| D7 | 3 |
 +| A | 3.3V |
 +| K | GND |
 +^ Senzor IR ^ Arduino UNO ^
 +| Power | 5V |
 +| GND | GND |
 +| Out | 8 |
 +^ Matrice Led ^ Arduino UNO ^
 +| VCC | 5V |
 +| GND | GND |
 +| DIN | 7 |
 +| CS | 5 |
 +| CLK | 6 |
 +
 +===== Software Design =====
  
-<note tip> 
 Descrierea codului aplicaţiei (firmware): Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
-  * mediu de dezvoltare ​(if any) (e.gAVR Studio, CodeVisionAVR) +  * mediu de dezvoltare: Arduino IDE 1.8.19 
-  * librării şi surse 3rd-party (e.gProcyon AVRlib+  * librării şi surse 3rd-party
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +    * LiquidCrystal.h ​(ecran LCD) 
-  ​* (etapa 3) surse şi funcţii implementate +    * MaxMatrix.h (matricea led 8x8) 
-</​note>​+    * IRremote.h (telecomanda infrarosu
 +  * algoritm: 
 +In urma implementarii proiectului am folosit urmatoarele functii: 
 +  ​- checkWin: verifica, dupa o mutare, daca a castigat unul dintre jucatori; intoarce 0 daca nu si 1 sau 2 daca a castigat unul dintre jucatori. 
 +  - boardReset: reseteaza matricea de leduri.
  
 +Se folosesc butoanele de la 1 la 9 de pe telecomanda si butonul OK pentru inceperea unui joc. Fiecare mutare valida (pe pozitii care nu au fost folosite) incrementeaza numarul de mutari totale si se modifica variabila start (poate avea 3 valori: 0 cand nu a inceput jocul, 1 daca urmeaza jucatorul 1 si 2 daca urmeaza jucatorul 2). Functia checkWin se apeleaza dupa ce numarul total de mutari trece de 5 (nu se poate castiga pana atunci). La sfarsitul unui joc se afiseaza pe LCD castigatorul sau "​DRAW"​ in caz de remiza si se reseteaza matricea de LED-uri. De asemenea, se tine cont si de scor, care va fi afisat in timpul jocului.
 +Am ales un model pentru X si unul pentru 0, modele care se vor afisa pe matrice in functie de inputul primit de la telecomanda,​ pe pozitia corespunzatoare.
 +Inputul de la telecomanda este prelucrat intr-un switch cu toate codurile de care avem nevoie de la ea.
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 +**Stare initiala**
  
-<note tip> +{{:​pm:​prj2022:​apredescu:​stareinitiala.jpeg?400|}}
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. +
-</​note>​+
  
-===== Concluzii ===== 
  
-===== Download =====+**Stare intermediara**
  
-<note warning> +{{:​pm:​prj2022:​apredescu:​stareintermediara.jpeg?​400|}} 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) ​cu fişierele obţinute în urma realizării proiectuluisurse, scheme, etcUn fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).+ 
 + 
 +**Stare finala ​cu castigator** 
 + 
 +{{:​pm:​prj2022:​apredescu:​starefinalacastigator.jpeg?​400|}} 
 + 
 + 
 +**Stare finala remiza** 
 + 
 +{{:​pm:​prj2022:​apredescu:​starefinaladraw.jpeg?​400|}} 
 +===== Concluzii ===== 
 +Demo: 
 +https://​youtube.com/​shorts/​tOcB7iuh8jg?​feature=share 
 +===== Download ===== 
 +https://github.com/​elvinibraim1/​arduino/​blob/​main/​TicTacToe.ino
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. 
-</​note>​ 
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
pm/prj2022/apredescu/x-si-0.1653343410.txt.gz · Last modified: 2022/05/24 01:03 by elvin.ibraim
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0