This is an old revision of the document!
X si 0
Introducere
Implementarea jocului X si 0 cu 2 jucatori reprezentati de cate o culoare diferita.
Pozitia se poate alege prin intermediul a 5 butoane, dintre care 4 de selectare a pozitiei si unul de confirmare.
La sfarsitul jocului se va afisa castigatorul sau “DRAW” in caz de remiza.
Descriere generală
Jocul va fi transpus pe o matrice 8×8 de leduri. Pe ecranul LCD va fi afisat scorul si atunci cand se termina un joc se va afisa castigatorul. Mutarile se vor face cu cele 2 telecomenzi cu infrarosu. Un jucator poate folosi telecomanda doar cand este randul sau.
Schema bloc
Hardware Design
Lista de piese:
Schema electrica
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF