This is an old revision of the document!
Memory Game
Introducere
Proiectul consta in realizarea unui joc de testare a memoriei, avand doua nivele de dificultate.
Descriere generală
Testele constau in aprinderea unei secvente de leduri pe care jucatorul va trebui sa o reproduca prin apasarea butoanelor corespunzatoare ledurilor. Numarul ledurilor aprinse va creste odata cu nivelul la care jucatorul se afla.
Cele doua nivele de dificultate difera prin intervalul de timp la care ledurile se vor aprinde unul dupa celalalt.
Scorul va fi afisat pe un LCD text.
Hardware Design
Lista de pise:
placa Arduino UNO
ecan LCD
butoane
potentiometru
leduri, fire, rezistente
breadboard
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Schema electrica
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF