This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:alaura:sudoku [2022/05/26 19:34] ana_elena.rarinca [Software Design] |
pm:prj2022:alaura:sudoku [2022/05/27 17:11] (current) ana_elena.rarinca [Hardware Design] |
||
---|---|---|---|
Line 4: | Line 4: | ||
Proiectul reprezinta clasicul joc SUDOKU. Afisajul va fi facut pe un ecran LCD conectat prin SPI. | Proiectul reprezinta clasicul joc SUDOKU. Afisajul va fi facut pe un ecran LCD conectat prin SPI. | ||
- | Inputul este preluat de la un keypad cu mai multe taste. Jucatorul va putea selecta casuta in care completeaza numarul si poate sa si stearga pentru a recompleta. | + | Inputul este preluat de la un keypad cu mai multe taste. Jucatorul va putea selecta casuta in care completeaza/recompleteaza numarul. |
Scopul este acela de a umple celulele goale, cu cate o cifra in fiecare celula, in asa fel incat sunt respectate regulile: nu pot exista cifre duplicate pe un rand, pe o coloana sau intr-un careu din grila. In consecinta, fiecare cifra a solutiei apare o singura data in trei “directii”. | Scopul este acela de a umple celulele goale, cu cate o cifra in fiecare celula, in asa fel incat sunt respectate regulile: nu pot exista cifre duplicate pe un rand, pe o coloana sau intr-un careu din grila. In consecinta, fiecare cifra a solutiei apare o singura data in trei “directii”. | ||
Line 48: | Line 48: | ||
Schema Electrica | Schema Electrica | ||
- | {{pm:prj2022:alaura:schemasudoku.png}} | + | {{:pm:prj2022:alaura:schema_sudoku.png?600|}} |
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Line 72: | Line 73: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | {{:pm:prj2022:alaura:sudoku-0.jpg?500|}} |
- | </note> | + | {{:pm:prj2022:alaura:sudoku-1.jpg?500|}} |
+ | {{:pm:prj2022:alaura:sudoku-2.jpg?500|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:alaura:sudoku-3.jpg?500|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:alaura:sudoku-4.jpg?500|}} | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Acest proiect a reprezentat o modalitate buna de a pune in aplicare notiunile invatate in cadrul laboaratorului. In cadrul proiectului am reusit sa invat sa lucrez cu biblioteca TFT si ecranul LDC ce este compatibil cu aceasta biblioteca, cu arduino prin combinarea cunostintelor de hardware cu cele de software. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | Arhiva cu sursa: |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | {{pm:prj2022:alaura:sudoku.zip}} |
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
- | </note> | ||
- | |||
- | ===== Jurnal ===== | ||
- | |||
- | <note tip> | ||
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | ||
- | </note> | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | <note> | + | * https://www.arduino.cc/reference/en/libraries/tft/ |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | * https://playground.arduino.cc/Code/Keypad/ |
- | </note> | + | * https://www.youtube.com/watch?v=1rfrvOTxtrg |
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||
- |