Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:alaura:2-player-pong [2022/05/27 19:17]
andrei.neagu1612 [Introducere]
pm:prj2022:alaura:2-player-pong [2022/05/27 19:47] (current)
andrei.neagu1612 [Descriere generală]
Line 8: Line 8:
  
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
-Am ales sa implementez jocul pong ,jocul are ca scop mentinerea mingiei in spatiul ecranului cu ajutorul a  +Am ales sa implementez jocul pong, jocul are ca scop mentinerea mingiei in spatiul ecranului cu ajutorul a  
-doua bari controlate de 2 jucatori,​odata ce mingea trece de o bara a unui jucator celalalt jucator primeste un punct+doua bari controlate de 2 jucatori, odata ce mingea trece de o bara a unui jucator celalalt jucator primeste un punct
  
 {{ pm:​prj2022:​alaura:​pmist.png |}} {{ pm:​prj2022:​alaura:​pmist.png |}}
Line 21: Line 21:
   * arduino uno   * arduino uno
   * 4 butoane   * 4 butoane
 +{{ pm:​prj2022:​alaura:​schemadinberceni.png |}}
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
 Descrierea codului aplicaţiei (firmware): Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
-verificam daca butonul e apasat,daca e apasat miscam bara playerului corespunzator+verificam daca butonul e apasat,daca e apasat miscam bara playerului corespunzator
 +Castiga primul jucator care acumuleaza 8 puncte. 
 +Bibliotecile folosite sunt :  
 +#include <​SPI.h>​ 
 +#include <​Wire.h>​ 
 +#include <​TFT.h>​ 
 + 
 +Folosim lcd -ul cu ajutorul functiilor specifice TFTscreen. 
 +Desenam tot ecranul cu negru apoi desenam cu alb barile si mingea. 
 +La fiecare pas tinem cont de coordonatele barilor si a mingiei. 
 +Miscarea mingiei este cauzata de 2 variabile in care am stocat directia acesteia pe axele xoy. 
 +Daca mingea atinge valoarea maxima sau cea minima pe axa OX atunci inmultim valoarea lui direction cu -1,identic pentru axa OY. 
 +Am folosit 4 butoane pentru miscarea barilor astfel:cate 2 butoane pentru fiecare player(unul pentru deplasarea barii la stanga si unul pentru deplasarea barii la dreapta). 
 +Tinem cont de pozitia anterioara a fiecarei componente iar daca aceasta se schimba scriem cu negru 
 +peste pixelii unde obisnuiau sa fie componentele. 
 + 
 https://​github.com/​Voievodsky/​PM/​blob/​main/​cod%20pong%20pm https://​github.com/​Voievodsky/​PM/​blob/​main/​cod%20pong%20pm
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
 {{ pm:​prj2022:​alaura:​terogiomergi.jpg |}} {{ pm:​prj2022:​alaura:​terogiomergi.jpg |}}
 +{{ pm:​prj2022:​alaura:​terogiomergi2.jpg |}}
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
-in concluzie ​jocul si indeplinit scopul ​recreational+In concluzie,fost o experienta placuta unde am putut sa creez un lucru palpabil de care sa ma bucur si care poate ajuta oamneni scop recreational.
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
pm/prj2022/alaura/2-player-pong.1653668275.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 19:17 by andrei.neagu1612
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0