This is an old revision of the document!
Warships Game
Introducere
Proiectul va consta intr-un joc numit Warhips in care 2 utilizatori se vor plasa pe un grid navele lor fara sa vad celalalt player si apoi vor incerca s-aa traga si s-a nimereasca navele celuilalt jucator , aceste lucruri fiind afisate pe un ecran lcd.
Descriere generală
Dupa inceperea jocului jucatorul numarul 1 isi va plasa navele pe grid ul unde se va intampla jocul apoi ecranul se va schimba si va astepta ca celalalt jucator sa isi plaseze navele , toate aceste miscari dintr un joystick , si apoi dupa ce amandoi jucatorii au terminat pe rand fiecare jucator va putea trage la aleator in acest grid sperand ca o s a nimereasca o nava a celulilalt , acest ciclu va continua pana cand un jucator ramane fara nave.
Hardware Design
Lista piese :
* Arduino Uno
* Ecran LCD
* Joystick
* Breadboard
*
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF