Roguelike Game

Introducere

Acest proiect consta intr-un joc de aventura de tip roguelike in care user-ul va misca un personal prin intermediul a 4 butoane pentru fiecare directie si va putea interactiona cu harta, cu obiecte de pe harta si cu inamici. Acest lucru se va afisa pe un ecran si va fi updatat la fiecare apasare de buton.

Descriere generală

La rularea programului, jocul va incepe direct cu caracterul aflat pe harta unde deja user-ul poate incepe sa il miste asa cum doreste. User-ul are la dispozitia sa un buton de atac pentru a se duela cu inamicii aflati pe harta, iar scopul acestuia este sa gaseasca iesirea din harta. Utilizatorul poate interactiona cu obiecte care se gasesc pe jos (prin mutarea peste acestea). Harta va fi generata aleator, precum si obiectele si inamicii pentru a oferi o experienta unica la fiecare incercare noua. Jocul se va termina daca user-ul gaseste iesirea sau daca caracterul moare (bara de viata ajunge sub 0).

Hardware Design

Listă de piese:

  • Breadboard
  • Ecran LCD
  • Arduino UNO
  • Joystick
  • fire de legatura

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare: Arduino
  • librării şi surse 3rd-party: SPFD5408 library
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi: operatii pe matrici, operatii cu pixeli

Rezultate Obţinute

Un joc complet functional in care ne putem distra ore intregi!

https://youtube.com/shorts/zRxe55kZ4cQ?feature=share

Concluzii

Download

Jurnal

09.05 - Milestone 1

27.05 - Milestone 2

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/agmocanu/roguelike_game.txt · Last modified: 2022/06/02 12:53 by marin_daniel.mincu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0