This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:agmocanu:pong_game [2022/05/26 16:09] mihai.stefan0811 [Software Design] |
pm:prj2022:agmocanu:pong_game [2022/05/26 16:38] (current) mihai.stefan0811 [Rezultate Obţinute] |
||
---|---|---|---|
Line 16: | Line 16: | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | In cadrul dezvoltarii acestui proiect am utilizat libraria Adafruit cu scopul de a putea folosi display-ul LCD pe care jocul va fi afisat. Ambii jucatori sunt reprezentati de cate o linie cu dimensiunea de 90 de pixeli, iar mingea este afisata printr-un simplu pixel. | + | In cadrul dezvoltarii acestui proiect am utilizat libraria Adafruit cu scopul de a putea folosi display-ul LCD pe care jocul va fi afisat. In prima instanta am "umplut" ecranul cu culoarea negru, jucatorii fiind reprezentati de cate o linie cu dimensiunea de 90 de pixeli de culori diferite (rosu/verde). Mingea este afisata printr-un simplu pixel alb si, de asemenea, cele 4 laturi sunt desenate prin intermediul unor linii de culoare alba. |
- | De fiecare data cand mingea atinge unul dintre cei doi "pereti" verticali, pe ecran va fi afisat timp de 5 secunde scorul corespunzator celor doi jucatori, iar ulterior jocul se va relua. Acesta va fi incheiat in momentul in care unul dintre jucatori atinge scorul 5, in momentul respectiv afisandu-se un mesaj specific cu id-ul player-ului castigator. | + | De fiecare data cand mingea atinge unul dintre cei doi "pereti" verticali, pe ecran va fi afisat timp de 5 secunde scorul corespunzator celor doi jucatori, iar ulterior jocul se va relua. Acesta va fi incheiat in momentul in care unul dintre jucatori atinge scorul 5, imediat dupa afisandu-se un mesaj specific cu id-ul player-ului castigator. |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | {{:pm:prj2022:agmocanu:img-0378.jpg?300|}}{{:pm:prj2022:agmocanu:img-0377.jpg?300|}}{{:pm:prj2022:agmocanu:img-0379.jpg?300|}} |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Procesul de implementare a proiectului mi-a adus multa satisfactie deoarece, pe langa aplicarea notiunilor invatate la laborator, am reusit sa deprind si informatii cu privire la functionarea si "programarea" unui display LCD. Pe langa asta, dezvoltarea de jocuri reprezinta o pasiune pentru mine intrucat rezultatele efortului sunt, in general, tangibile si imediate. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | {{:pm:prj2022:agmocanu:333cb_stefan_mihai.zip|}} |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
- | </note> | ||
- | ===== Jurnal ===== | + | ===== Bibliografie/Resurse ===== |
- | <note tip> | + | PM Labs |
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | + | |
- | </note> | + | |
- | + | ||
- | ===== Bibliografie/Resurse ===== | + | |
- | <note> | + | https://www.youtube.com/watch?v=D3lv0eySz8A&ab_channel=TechToTinker |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
- | </note> | + | |
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||