Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:dbrigalda:wirebuzzgame [2021/05/09 00:20]
liviu.varia
pm:prj2021:dbrigalda:wirebuzzgame [2021/06/03 19:02] (current)
liviu.varia [Bibliografie/Resurse]
Line 2: Line 2:
 ===== Student Varia Liviu 335CB ===== ===== Student Varia Liviu 335CB =====
 <note tip>​**Contact:​ liviu_varia2000@yahoo.com**</​note>​ <note tip>​**Contact:​ liviu_varia2000@yahoo.com**</​note>​
-===== Introducere ===== 
-==== Descrierea proiectului ==== 
  
-WireBuzz este un joc regasit in salile de tip Escape Room. Necesita dexteritate si indemanare. Jucatorul trebuie sa urmareasca un contur de metal cu un cerc metalic, pana la finalul acestuia, fara sa atinga constructia metalica. Daca atinge, acesta va pierde o viata, fiind atentionat audio, si va fi nevoit sa reinceapa din pozitia initiala. Daca ajunge la final, va castiga jocul, si va fi "​premiat"​ cu un sunet al victoriei. 
- 
-==== Scopul proiectului ==== 
-Proiectul a fost gandit in scopul de a testa dexteritatea participantilor la joc si de a-i distra. 
- 
-====== Componente necesare ====== 
-Arduino uno, fire, conturi si cerc metalic, 
-constructie care sa sustina jocul, buzzer pentru a 
-reda sunetele de inceput, final, sau joc pierdut. 
-LCD pentru afisare vieti si mesaj 
-potentiometru pentru a seta numarul de vieti. 
- 
-====== Nume proiect ====== 
-===== Introducere ===== 
- 
-<note tip> 
-Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: 
-  * ce face 
-  * care este scopul lui 
-  * care a fost ideea de la care aţi pornit 
-  * de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi 
-</​note>​ 
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
-<​note ​tip+WireBuzz este un joc regasit in salile de tip Escape Room. Necesita dexteritate si indemanare. Jucatorul trebuie sa urmareasca un contur de metal cu un cerc metalicpana la finalul acestuia, fara sa atinga constructia metalica. Daca atinge, acesta va pierde ​viata, fiind atentionat audio, si va fi nevoit sa reinceapa din pozitia initialaDaca ajunge la final, va castiga jocul, si va fi "​premiat"​ cu un sunet al victoriei.
-O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostruatât software cât şi hardware însoţită de descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. +
- +
-Exemplu de schemă bloc: http://​www.robs-projects.com/​mp3proj/​newplayer.html +
-</​note>​+
  
 +==== Schema bloc ====
 +{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​schema_liviu_varia.png?​500|}}
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
 <note tip> <note tip>
-Aici puneţi tot ce ţine de hardware design+Componentele necesare implementarii jocului
-  * listă de piese +  * Arduino Uno R3 
-  * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri, e.g. http://​www.captain.at/​electronic-atmega16-mmc-schematic.png) +  * LCD 1602 
-  * diagrame de semnal ​ +  * Modul I2C pentru 1602 
-  * rezultatele simulării+  * Buzzer pasiv 
 +  * Potentiometru 
 +  * LED-uri 
 +  * cabluri 
 +  * constructie metalica
 </​note>​ </​note>​
  
 +Schema electrica:
 +{{ :​pm:​prj2021:​dbrigalda:​schema_electrica_liviu.jpg |}}
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
Line 50: Line 30:
 <note tip> <note tip>
 Descrierea codului aplicaţiei (firmware): Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
-  * mediu de dezvoltare ​(if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) +  * mediu de dezvoltare ​- Arduino 
-  * librării şi surse 3rd-party ​(e.gProcyon AVRlib) +  * librării şi surse 3rd-party ​- Wire.h; LiquidCrystal_I2C.h;
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate+
 </​note>​ </​note>​
 +
 +Jocul poate avea 4 stari (GameState::​{START,​ FAILED, IN_PROGRESS,​ FINISH}), care se schimba in functie de bucata de contur atinsa.
 +Codul este format dintr-un switch cu 4 case-uri, cate unul pentru fiecare stare. Schimbarea starilor se face la citire pe un anumit pin.
 +Spre exemplu, pentru a incepe jocul, trebuie sa atingem partea de start conturului, unde digitalRead(startPin) != 0, etc.
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării ​proiectului ​vostru.+In urma realizarii ​proiectului, am obtinut un joc, ajuns la versiunea finala, realizat pentru amuzamentul jucatorului. Practi este un test de indemanare.
 </​note>​ </​note>​
  
-===== Concluzii =====+Aici se poate gasi demo-ul proiectului:​ 
 +[[https://​www.youtube.com/​watch?​v=xoIrmtoDBAI|{{ :​pm:​prj2021:​dbrigalda:​poza_liviu.jpg?​300 |}}]]
  
-===== Download ===== 
  
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. 
-</​note>​ 
  
-===== Jurnal ​=====+===== Download ​=====
  
-<​note ​tip+<​note>​ 
-Puteți avea și secțiune ​de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.+Aici se gaseste ​arhiva, cu schema electrica, si codul scris de mine. 
 +{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​335cb_varia_liviu_proiect_pm.zip|}}
 </​note>​ </​note>​
 +
 +
 +
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
 +Tutorial LCD 16x2 cu modul I2C:
  
-<​note>​ +https://www.makerguides.com/​character-i2c-lcd-arduino-tutorial/​ 
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**+ 
-</note>+Testare cod: 
 + 
 +- https://​www.tinkercad.com/dashboard?​type=circuits&​collection=designs ​
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2021/dbrigalda/wirebuzzgame.1620508827.txt.gz · Last modified: 2021/05/09 00:20 by liviu.varia
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0