This is an old revision of the document!


WireBuzz Game

Student Varia Liviu 335CB

Contact: liviu_varia2000@yahoo.com

Introducere

Descrierea proiectului

WireBuzz este un joc regasit in salile de tip Escape Room. Necesita dexteritate si indemanare. Jucatorul trebuie sa urmareasca un contur de metal cu un cerc metalic, pana la finalul acestuia, fara sa atinga constructia metalica. Daca atinge, acesta va pierde o viata, fiind atentionat audio, si va fi nevoit sa reinceapa din pozitia initiala. Daca ajunge la final, va castiga jocul, si va fi “premiat” cu un sunet al victoriei.

Scopul proiectului

Proiectul a fost gandit in scopul de a testa dexteritatea participantilor la joc si de a-i distra.

Componente necesare

Arduino uno, fire, conturi si cerc metalic, constructie care sa sustina jocul, buzzer pentru a reda sunetele de inceput, final, sau joc pierdut. LCD pentru afisare vieti si mesaj potentiometru pentru a seta numarul de vieti.

Nume proiect

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2021/dbrigalda/wirebuzzgame.1620508827.txt.gz · Last modified: 2021/05/09 00:20 by liviu.varia
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0