This is an old revision of the document!
WireBuzz Game
Student Varia Liviu 335CB
Contact: liviu_varia2000@yahoo.com
Introducere
Descrierea proiectului
WireBuzz este un joc regasit in salile de tip Escape Room. Necesita dexteritate si indemanare. Jucatorul trebuie sa urmareasca un contur de metal cu un cerc metalic, pana la finalul acestuia, fara sa atinga constructia metalica. Daca atinge, acesta va pierde o viata, fiind atentionat audio, si va fi nevoit sa reinceapa din pozitia initiala. Daca ajunge la final, va castiga jocul, si va fi “premiat” cu un sunet al victoriei.
Scopul proiectului
Proiectul a fost gandit in scopul de a testa dexteritatea participantilor la joc si de a-i distra.
Componente necesare
Arduino uno, fire, conturi si cerc metalic,
constructie care sa sustina jocul, buzzer pentru a
reda sunetele de inceput, final, sau joc pierdut.
LCD pentru afisare vieti si mesaj
potentiometru pentru a seta numarul de vieti.
Nume proiect
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Descriere generală
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF