TypeRacer
Introducere
Un joc de typing speed. Utilizatorului i se prezintă un text pe care trebuie să îl scrie corect, cât de repede poate, în timpul alocat. Jocul se termină când este introdus corect tot textul, sau timpul alocat a expirat. La final, jocul afișează viteza de scriere obținută, în Words Per Minute (WPM).
Sursa de inspirație aici.
Descriere generală
Arduino va avea ca input o tastatură (PS/2), un buton Start și un card SD:
Tastatura permite utilizatorului să navigheze prin meniu (să configureze timpul, să aleaga textul etc.) și să scrie textul cerut de joc.
Butonul Start va trece jocul din Splash Screen în meniul principal.
Cardul SD va conține textele disponibile pentru joc, Splash Screen-ul și, poate, alte informații și configurări.
Arduino va folosi ca output un display LCD, un motor servo, un buzzer și, dacă mai rămân suficienți pini, câteva LED-uri:
LCD-ul permite navigarea prin meniuri grafice și urmărirea stării jocului.
Motorul servo va ridica progresiv un steag, pe masură ce timpul alocat jocului trece.
Buzzer-ul va alerta utilizatorul când rămâne fără timp și jocul curent se încheie.
LED-urile ar putea complementa funcționalitatea motorului servo, oferind înca un mod de a urmări timpul rămas în joc, sau ar putea alerta utilizatorul în cazul în care face o greșeală de scriere.
Hardware Design
Componente:
Arduino Uno R3
Breadboard
LCD SPI ST7735
Card SD
Tastatură PS/2
Buzzer
Servomotor
Buton Start
Schema electrica:
Software Design
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
Bibliografie/Resurse