Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:dbrigalda:hangman [2021/05/01 14:13]
andrei_ioan.mitrica
pm:prj2021:dbrigalda:hangman [2021/06/04 00:42] (current)
andrei_ioan.mitrica [Bibliografie/Resurse]
Line 3: Line 3:
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
 Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
-Toata lumea cunoaste jocul spanzuratoarea:​ trebuie sa ghicesti un cuvant sau mai multe prin incercari succesive de litere. In mod clasic se joaca pe o foaie de hartie in doi, dar se poate juca si impotriva unui sistem automatizat, folosind dictionare din mai multe categorii. Dupa fiecare incercare, litera selectata se inlocuieste automat in interiorul cuvantului, sau in caz de esec se pierde una din sansele de castig. In cazul imprementarii realizate, daca se completeaza personajul, te spanzura+Toata lumea cunoaste jocul spanzuratoarea:​ trebuie sa ghicesti un cuvant sau mai multe prin incercari succesive de litere. In mod clasic se joaca pe o foaie de hartie in doi, dar se poate juca acuma tot in doi pe hartie, dar si impotriva unui sistem automatizat ​cu mai multe nivele. Dupa fiecare incercare, litera selectata se inlocuieste automat in interiorul cuvantului, sau in caz de esec se pierde una din sansele de castig. In cazul imprementarii realizate, daca se completeaza personajul, te spanzura
  
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
Line 11: Line 11:
 In figura de mai jos este prezentata schema bloc cu toate modulele continute in proiect: In figura de mai jos este prezentata schema bloc cu toate modulele continute in proiect:
  
-{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​schema_bloc_mai.png?600|}} +{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​schema_andrei.png?700|}}
  
 Componentele utilizate pentru implementarea proiectului sunt urmatoarele:​ Componentele utilizate pentru implementarea proiectului sunt urmatoarele:​
  
-    Placa de baza ce contine microcontroller-ul Atmega16.+    Placa de baza.
     Display LCD utilizat pentru afisarea de mesaje utilizatorilor.     Display LCD utilizat pentru afisarea de mesaje utilizatorilor.
     Keypad cu 16 taste utilizat pentru primirea de input de la utilizator (literele considerate a face parte din cuvantul ghicit sau anumite optiuni corespunzatoare meniului).     Keypad cu 16 taste utilizat pentru primirea de input de la utilizator (literele considerate a face parte din cuvantul ghicit sau anumite optiuni corespunzatoare meniului).
 +    Cardul SD utilizat pentru a stoca nivelele pe care le poate juca utilizatorul in modul CAMPAIGN
     ​     ​
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
Line 31: Line 32:
  
 *Keypad cu 16 caractere *Keypad cu 16 caractere
-    ​+ 
 +*Fire tata-tata 
 + 
 +*Fire tata-mama 
 +===Schema Electrica=== 
 +{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​schema_electrica_andrei.png?​900|}} 
 +    Display LCD utilizat pentru afisarea de mesaje utilizatorilor este de fapt un LCD 4x20 cu I2C. 
 +    Keypad cu 16 taste utilizat este implementat ca in imagine. 
 +    Cardul SD utilizat a fost adaugat cu photoshop.
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
 <note tip> <note tip>
-TO DO+Mediul de dezvoltare folosit a fost atmega328p
 </​note>​ </​note>​
 +
 +<note tip>
 +Bibliotecile folosite in realizarea proiectului au fost:
 +
 +1.Keypad.h
 +
 +2.Wire.h ​
 +
 +3.LCD.h ​
 +
 +4.LiquidCrystal_I2C.h
 +
 +5.LiquidCrystal.h
 +
 +6.SD.h
 +
 +7.EEPROM.h
 +
 +</​note>​
 +
 +<note important>​Detalii despre implementare</​note>​
 +In inceperea jocului iti apare un meniu cu 2 optiuni:
 +FREE PLAY 
 +CAMPAIGN
 +<note tip>​HANGMAN a fost original un joc in 2 persoane deci in FREE PLAY un jucator da un cuvant celuilalt jucator</​note>​
 +<note tip>In CAMPAIGN se joaca singleplayer in care utilizatorul poate rezilva 10 nivele</​note>​
 +<note important>​Statusul jocului este afisat cu mesajul "YOU WON" sau "YOU LOST", cel din urma fiind insotit de aparitia spanzuratului pe ecran</​note>​
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 <note tip> <note tip>
-TO DO+Proiectul a iesit asa cum mam asteptat. Pe langa functionalitatea initiala cu jocul pe nivele am adaugat si optiunea de joc in 2. 
 </​note>​ </​note>​
 +<note important>​
 +Fotografie proiect
 +</​note>​
 +{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​poza_proiect_andrei.jpg?​700|}}
 +{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​in_game_andrei_2.jpeg?​700|}}
 +<note important>​Fotografie in timpul jocului</​note>​
 +{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​in_game_mode_andrei.jpeg?​700|}}
 +<note important>​Click mai jos pentru videoclip</​note>​
 +[[https://​www.youtube.com/​watch?​v=Khe0ihGb0PY|{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​cover_andrei.png?​700|}}]]
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +Din acest proiect am invatat multe lucruri interesante. Unul dintre ele este cat de importanta este legatura dintre hardware si software, mai ales ca mi sa intamplat de multe ori sa imi iasa firele din legaturi pentru ca erau prea incalcite. Din alt punct de vedere am invata cum sa folosesc keypadul, cum sa citesc de pe un card SD si cum sa folosesc ecranul LCD ca sa scriu si sa desenez forme bit cu bit.
 ===== Download ===== ===== Download =====
-<​note ​tip> +<​note ​important>Arhiva cu sursa : {{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​hangman.rar|}}</​note>​
-TO DO +
-</​note>​+
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
-<note tip> + 
-TO DO +**03.04.2021** Primul set de piese 
-</​note>​+ 
 +**26.04.2021** A doua tura de piese 
 + 
 +**10.05.2021** Am realizat functionalitatea keypadului si ecranului 
 + 
 +**31.05.2021** Am finalizat partea de coding 
 + 
 +**02.06.2021** Am schimbat partea de hardware  
 + 
 +**03.06.2021** Am realizat schema electrică, pagina de OCW și filmulețul de prezentare
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
-<​note>​ +<​note ​tip
-TO DO+Link proiect: https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​prj2021/​dbrigalda/​hangman
 </​note>​ </​note>​
-<note tip>Export în PDFAdăugați următorul parametru la URL-ul paginii astfel: <URL>?​do=export_pdf</​note>​+<note tip>Link siteuri care mau ajutat: 
 +* **https://​www.instructables.com/​Micro-SD-Card-Tutorial/​** *</note> 
 +<note important>​Documentația în format <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​PDF</​a></​html>​ sau pdf deja generat aici {{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​hangman_andrei.pdf|}}</​note>​
  
pm/prj2021/dbrigalda/hangman.1619867632.txt.gz · Last modified: 2021/05/01 14:13 by andrei_ioan.mitrica
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0