This is an old revision of the document!


HANGMAN

Mitrica Andrei - Ioan HANGMAN

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: Toata lumea cunoaste jocul spanzuratoarea: trebuie sa ghicesti un cuvant sau mai multe prin incercari succesive de litere. In mod clasic se joaca pe o foaie de hartie in doi, dar se poate juca si impotriva unui sistem automatizat, folosind dictionare din mai multe categorii. Dupa fiecare incercare, litera selectata se inlocuieste automat in interiorul cuvantului, sau in caz de esec se pierde una din sansele de castig. In cazul imprementarii realizate, daca se completeaza personajul, te spanzura

Descriere generală

Schema Bloc

In figura de mai jos este prezentata schema bloc cu toate modulele continute in proiect:

Componentele utilizate pentru implementarea proiectului sunt urmatoarele:

  Placa de baza ce contine microcontroller-ul Atmega16.
  Display LCD utilizat pentru afisarea de mesaje utilizatorilor.
  Keypad cu 16 taste utilizat pentru primirea de input de la utilizator (literele considerate a face parte din cuvantul ghicit sau anumite optiuni corespunzatoare meniului).
  

Hardware Design

Componentele hardware utilizate sunt urmatoarele: *Placa de baza

*Card SD

*Programator USB

*Display LCD

*Keypad cu 16 caractere

Software Design

TO DO

Rezultate Obţinute

TO DO

Concluzii

Download

TO DO

Jurnal

TO DO

Bibliografie/Resurse

TO DO

Export în PDF: Adăugați următorul parametru la URL-ul paginii astfel: <URL>?do=export_pdf

pm/prj2021/dbrigalda/hangman.1619867632.txt.gz · Last modified: 2021/05/01 14:13 by andrei_ioan.mitrica
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0