Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:avaduva:jumpgame [2021/06/03 09:29]
andrei.jelea
pm:prj2021:avaduva:jumpgame [2021/06/03 10:08] (current)
andrei.jelea
Line 9: Line 9:
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
-Jucatorul trebuie sa sara peste diversele obstacole ​ce vor aparea din fata si va primi puncte ​pentru fiecare obstacol evitat. Pe masura ce acesta ​inainteaza, obstacolele ​vin din ce in ce mai repede. Jocul se termina cand jucatorul obtine 1000 de puncte.+Jucatorul trebuie sa sara peste obstacolele ​ce vor aparea din fata si va primi puncte ​pe masura ce inainteaza. Obstacolele ​vin din partea dreapta, iar scorul este afisat ​in coltul din dreapta sus.
  
  
Line 48: Line 48:
   * Bloc jucator la jumatatea sariturii, partea de jos(linia2)   * Bloc jucator la jumatatea sariturii, partea de jos(linia2)
   * Bloc jucator la jumatatea sariturii, partea de sus(linia1)   * Bloc jucator la jumatatea sariturii, partea de sus(linia1)
-Inregistrarile tuturor configuratiilor se realizeaza prin functia createChar, din biblioteca LiquidCrystal.h,​ care asociaza un index fiecarei ​cofiguratii ​de 5x8 biti si astfel, afisarea se va face cu functia print, folosind ca argument doar indexul respectiv.+Inregistrarile tuturor configuratiilor se realizeaza prin functia createChar, din biblioteca LiquidCrystal.h,​ care asociaza un index fiecarei ​configuratii ​de 5x8 biti si astfel, afisarea se va face cu functia print, folosind ca argument doar indexul respectiv.
 Functiile folosite sunt: Functiile folosite sunt:
-  * init_graphics:​ se initiaza ​configuratiile posibile si se memoreaza cu functia createChar; se configureaza blocurile initiale, toate fiind de tipul "Bloc gol".+  * init_graphics:​ se initializeaza ​configuratiile posibile si se memoreaza cu functia createChar; se configureaza blocurile initiale, toate fiind de tipul "Bloc gol".
   * slide_blocks:​ functie pentru deplasarea in stanga a obstacolelor   * slide_blocks:​ functie pentru deplasarea in stanga a obstacolelor
-  * draw_hero: functie ce determina configuratia blocurilor pe baza actiunii ​jucatorului ​si le printeaza; de asemenea, se verifica si daca are loc coliziunea jucatorului cu obstacolele.+  * draw_hero: functie ce determina configuratia blocurilor ​de pe coloana eroului ​pe baza actiunii ​acestuia ​si printeaza ​toate blocurile; de asemenea, se verifica si daca are loc coliziunea jucatorului cu obstacolele.
   * setup: se initializeaza pinii si tipurile de configuratii   * setup: se initializeaza pinii si tipurile de configuratii
-  * loop: este implementata logica jocului - la fiecare frame se apeleaza functiile de mai sus+  * loop: este implementata logica jocului - la fiecare frame se apeleaza functiile ​descrise ​de mai sus
  
 ===== Rezultate obtinute ===== ===== Rezultate obtinute =====
Line 64: Line 64:
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
-==== Jurnal ====+Consider ca a fost un proiect foarte interesant, din care am avut multe de invatat, atat pe partea de hardware cat si pe cea de software si rezultatul este unul satisfacator. 
 + 
 +===== Jurnal ​=====
  
   * Etapa1   * Etapa1
Line 78: Line 80:
 Asamblarea efectiva a partii hardware si scrierea codului Asamblarea efectiva a partii hardware si scrierea codului
  
-==== Download ====+===== Download ====
 + 
 +{{:​pm:​prj2021:​avaduva:​andrei_jelea_333cc_proiectpm.zip|}} 
 + 
 +===== Demo ===== 
 + 
 +https://​drive.google.com/​file/​d/​1D_baxJYIpgqKhzp0HHltPS_vNCKCK_yl/​view?​usp=sharing
  
-==== Bibliografie si Resurse ====+===== Bibliografie si Resurse ​=====
  
 [[https://​www.youtube.com/​watch?​v=JTL3vzvTZac]] [[https://​www.youtube.com/​watch?​v=JTL3vzvTZac]]
pm/prj2021/avaduva/jumpgame.1622701794.txt.gz · Last modified: 2021/06/03 09:29 by andrei.jelea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0