This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:avaduva:jumpgame [2021/06/03 09:29] andrei.jelea |
pm:prj2021:avaduva:jumpgame [2021/06/03 10:08] (current) andrei.jelea |
||
---|---|---|---|
Line 9: | Line 9: | ||
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
- | Jucatorul trebuie sa sara peste diversele obstacole ce vor aparea din fata si va primi puncte pentru fiecare obstacol evitat. Pe masura ce acesta inainteaza, obstacolele vin din ce in ce mai repede. Jocul se termina cand jucatorul obtine 1000 de puncte. | + | Jucatorul trebuie sa sara peste obstacolele ce vor aparea din fata si va primi puncte pe masura ce inainteaza. Obstacolele vin din partea dreapta, iar scorul este afisat in coltul din dreapta sus. |
Line 48: | Line 48: | ||
* Bloc jucator la jumatatea sariturii, partea de jos(linia2) | * Bloc jucator la jumatatea sariturii, partea de jos(linia2) | ||
* Bloc jucator la jumatatea sariturii, partea de sus(linia1) | * Bloc jucator la jumatatea sariturii, partea de sus(linia1) | ||
- | Inregistrarile tuturor configuratiilor se realizeaza prin functia createChar, din biblioteca LiquidCrystal.h, care asociaza un index fiecarei cofiguratii de 5x8 biti si astfel, afisarea se va face cu functia print, folosind ca argument doar indexul respectiv. | + | Inregistrarile tuturor configuratiilor se realizeaza prin functia createChar, din biblioteca LiquidCrystal.h, care asociaza un index fiecarei configuratii de 5x8 biti si astfel, afisarea se va face cu functia print, folosind ca argument doar indexul respectiv. |
Functiile folosite sunt: | Functiile folosite sunt: | ||
- | * init_graphics: se initiaza configuratiile posibile si se memoreaza cu functia createChar; se configureaza blocurile initiale, toate fiind de tipul "Bloc gol". | + | * init_graphics: se initializeaza configuratiile posibile si se memoreaza cu functia createChar; se configureaza blocurile initiale, toate fiind de tipul "Bloc gol". |
* slide_blocks: functie pentru deplasarea in stanga a obstacolelor | * slide_blocks: functie pentru deplasarea in stanga a obstacolelor | ||
- | * draw_hero: functie ce determina configuratia blocurilor pe baza actiunii jucatorului si le printeaza; de asemenea, se verifica si daca are loc coliziunea jucatorului cu obstacolele. | + | * draw_hero: functie ce determina configuratia blocurilor de pe coloana eroului pe baza actiunii acestuia si printeaza toate blocurile; de asemenea, se verifica si daca are loc coliziunea jucatorului cu obstacolele. |
* setup: se initializeaza pinii si tipurile de configuratii | * setup: se initializeaza pinii si tipurile de configuratii | ||
- | * loop: este implementata logica jocului - la fiecare frame se apeleaza functiile de mai sus | + | * loop: este implementata logica jocului - la fiecare frame se apeleaza functiile descrise de mai sus |
===== Rezultate obtinute ===== | ===== Rezultate obtinute ===== | ||
Line 64: | Line 64: | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
- | ==== Jurnal ==== | + | Consider ca a fost un proiect foarte interesant, din care am avut multe de invatat, atat pe partea de hardware cat si pe cea de software si rezultatul este unul satisfacator. |
+ | |||
+ | ===== Jurnal ===== | ||
* Etapa1 | * Etapa1 | ||
Line 78: | Line 80: | ||
Asamblarea efectiva a partii hardware si scrierea codului | Asamblarea efectiva a partii hardware si scrierea codului | ||
- | ==== Download ==== | + | ===== Download ===== |
+ | |||
+ | {{:pm:prj2021:avaduva:andrei_jelea_333cc_proiectpm.zip|}} | ||
+ | |||
+ | ===== Demo ===== | ||
+ | |||
+ | https://drive.google.com/file/d/1D_baxJYIpgqKhzp0HHltPS_vNCKCK_yl/view?usp=sharing | ||
- | ==== Bibliografie si Resurse ==== | + | ===== Bibliografie si Resurse ===== |
[[https://www.youtube.com/watch?v=JTL3vzvTZac]] | [[https://www.youtube.com/watch?v=JTL3vzvTZac]] |