Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:apredescu:snake_lcd [2021/06/03 17:37]
alexandru.vamesu
pm:prj2021:apredescu:snake_lcd [2021/06/03 18:03] (current)
alexandru.vamesu
Line 3: Line 3:
  
 ==== Introducere ==== ==== Introducere ====
 +
  
   * Proiectul reprezinta o implementare a jocului clasic Sudoku folosind o placuta Arduino.   * Proiectul reprezinta o implementare a jocului clasic Sudoku folosind o placuta Arduino.
Line 8: Line 9:
   * Inputul este preluat de la un keypad cu mai multe taste.   * Inputul este preluat de la un keypad cu mai multe taste.
   * Ideea mi-a venit uitandu-ma la proiectele din anii trecuti   * Ideea mi-a venit uitandu-ma la proiectele din anii trecuti
-  * Proiectul este uti pentru distractie+ 
 ==== Descriere generala ==== ==== Descriere generala ====
  
Line 30: Line 32:
 ==== Software design ==== ==== Software design ====
  
-Implementarea proiectului a fost realizata in ArduinoIDE, in timp ce schema componentelor a fost realizata in EAGLE. Am folosit bibliotecile SPI.h, Adafruit_GFX.h si Adafruit_ST7735.h care contin functiile necesare afisarii pe ecran, iar pentru keypad am inclus biblioteca Keypad.h..+Implementarea proiectului a fost realizata in ArduinoIDE, in timp ce schema componentelor a fost realizata in EAGLE. Am folosit bibliotecile SPI.h, Adafruit_GFX.h si Adafruit_ST7735.h care contin functiile necesare afisarii pe ecran, iar pentru keypad am inclus biblioteca Keypad.h. 
 + 
 +Jocul incepe cu un ecran de loading care contine numele jocului, alaturi de mesajul “Choose difficulty”. Dupa alegerea dificultatii 
 +pe ecran apare jocul. In timpul jocului, in partea de sus a ecranului este afisat timpul scurs de la inceperea jocului .Dupa completarea tuturor casutelor in mod corect pe ecran apare mesajul "YOU WIN".
  
 ==== Rezultate obtinute ==== ==== Rezultate obtinute ====
Line 44: Line 49:
  
 ==== Concluzii ==== ==== Concluzii ====
 +
 +In concluzie, acest proiect a reprezentat o modalitate buna de a pune in aplicare notiunile invatate in cadrul laboaratorului. In cadrul proiectului am reusit sa invat sa lucrez cu arduino prin combinarea cunostintelor de hardware cu cele de software.
  
 ==== Download ==== ==== Download ====
Line 54: Line 61:
  
 https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm
 +
 +https://​playground.arduino.cc/​Code/​Keypad/​
 +
 +https://​learn.adafruit.com/​adafruit-gfx-graphics-library
 +
 +https://​ww1.microchip.com/​downloads/​en/​DeviceDoc/​Atmel-7810-Automotive-Microcontrollers-ATmega328P_Datasheet.pdf
pm/prj2021/apredescu/snake_lcd.1622731053.txt.gz · Last modified: 2021/06/03 17:37 by alexandru.vamesu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0