This is an old revision of the document!


Pong Game

Autor: Enache Anca - Mihaela
Grupa: 336CA

Introducere

Proiectul are ca scop implementarea jocului Pong pentru doi jucatori.

Descriere generala

Utilizatorii vor putea controla platformele cu ajutorul celor 2 rezistoare variabile, afisarea facandu-se pe un “ecran” format din cele 6 matrici.

Schema bloc a proiectului

Hardware design

  • Arduino Uno
  • Matrice de LED-uri MAX7219 (6 buc)
  • Potentiometru 10k (2 buc)
  • Fire mama-mama
  • Fire mama-tata
  • Cablu USB

Schema bloc a proiectului

Software design

Am folosit Arduino IDE pentru scrierea codului si biblioteca LedControl.h care contine functii pentru afisarea pe matrici de LED-uri. Am realizat functii pentru citirea datelor de la cele 2 potentiometre(paddles()), pentru coliziunea dintre bila si paddle(ball_meets_paddle()), pentru afisarea pe cele 6 matrici(display_screen()) si pentru afisarea scorului(set_score()). La fiecare rulare a codului se moate selecta daca jocul va fi pentru unul sau doi jucatori in functie de pozitionarea paddle-ului stang. Scorul merge pana la 5 deoarece “desenarea” numerelor pe matrici am facut-o manual. Atunci cand unul dintre jucatori ajunge la scorul maxim, jocul o ia de la inceput.

Rezultate obtinute

Concluzii

Download

Jurnal

30 aprilie 2021:

  • alegere tema proiect
  • scriere introducere
  • completarea listei cu componentele hardware

Bibliografie/resurse

pm/prj2021/apredescu/pong_game.1622031896.txt.gz · Last modified: 2021/05/26 15:24 by anca_mihaela.enache
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0