Pong Game

Autor: Enache Anca - Mihaela
Grupa: 336CA

Introducere

Proiectul are ca scop implementarea jocului Pong pentru doi jucatori.

Descriere generala

Utilizatorii vor putea controla platformele cu ajutorul celor 2 rezistoare variabile, afisarea facandu-se pe un “ecran” format din cele 6 matrici.

Schema bloc a proiectului

Hardware design

  • Arduino Uno
  • Matrice de LED-uri MAX7219 (6 buc)
  • Potentiometru 10k (2 buc)
  • Fire mama-mama
  • Fire mama-tata
  • Cablu USB

Schema bloc a proiectului

Software design

Am folosit Arduino IDE pentru scrierea codului si biblioteca LedControl.h care contine functii pentru afisarea pe matrici de LED-uri. Am realizat functii pentru citirea datelor de la cele 2 potentiometre(paddles()), pentru coliziunea dintre bila si paddle(ball_meets_paddle()), pentru afisarea pe cele 6 matrici(display_screen()) si pentru afisarea scorului(set_score()). La fiecare rulare a codului se moate selecta daca jocul va fi pentru unul sau doi jucatori in functie de pozitionarea paddle-ului stang(pe a doua, respectiv prima matrice). Scorul merge pana la 5 deoarece “desenarea” numerelor pe matrici am facut-o manual. Atunci cand unul dintre jucatori ajunge la scorul maxim, jocul o ia de la inceput.

Rezultate obtinute

 Pagina de inceput

 Scor

 One Player

 Two Players

Concluzii

In urma realizarii acestui proiect am invatat cum se utilizeaza un letcon si am inteles mai bine cum se lucreaza in arduino.

Demo

Download

Jurnal

30 aprilie 2021:

  • alegere tema proiect
  • scriere introducere
  • completarea listei cu componentele hardware

24 mai 2021:

  • finalizare proiect
  • realizare schematic

26 mai 2021:

  • completare documentatie

Bibliografie/resurse

pm/prj2021/apredescu/pong_game.txt · Last modified: 2021/05/26 23:10 by anca_mihaela.enache
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0