This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2021:apredescu:pong_game [2021/05/26 15:29] anca_mihaela.enache [Bibliografie/resurse] |
pm:prj2021:apredescu:pong_game [2021/05/26 23:10] (current) anca_mihaela.enache [Demo] |
||
|---|---|---|---|
| Line 21: | Line 21: | ||
| ==== Software design ==== | ==== Software design ==== | ||
| - | Am folosit Arduino IDE pentru scrierea codului si biblioteca LedControl.h care contine functii pentru afisarea pe matrici de LED-uri. Am realizat functii pentru citirea datelor de la cele 2 potentiometre(paddles()), pentru coliziunea dintre bila si paddle(ball_meets_paddle()), pentru afisarea pe cele 6 matrici(display_screen()) si pentru afisarea scorului(set_score()). La fiecare rulare a codului se moate selecta daca jocul va fi pentru unul sau doi jucatori in functie de pozitionarea paddle-ului stang. Scorul merge pana la 5 deoarece "desenarea" numerelor pe matrici am facut-o manual. Atunci cand unul dintre jucatori ajunge la scorul maxim, jocul o ia de la inceput. | + | Am folosit Arduino IDE pentru scrierea codului si biblioteca LedControl.h care contine functii pentru afisarea pe matrici de LED-uri. Am realizat functii pentru citirea datelor de la cele 2 potentiometre(paddles()), pentru coliziunea dintre bila si paddle(ball_meets_paddle()), pentru afisarea pe cele 6 matrici(display_screen()) si pentru afisarea scorului(set_score()). La fiecare rulare a codului se moate selecta daca jocul va fi pentru unul sau doi jucatori in functie de pozitionarea paddle-ului stang(pe a doua, respectiv prima matrice). Scorul merge pana la 5 deoarece "desenarea" numerelor pe matrici am facut-o manual. Atunci cand unul dintre jucatori ajunge la scorul maxim, jocul o ia de la inceput. |
| ==== Rezultate obtinute ==== | ==== Rezultate obtinute ==== | ||
| + | {{ :pm:prj2021:apredescu:pong1.jpg?500 | Pagina de inceput}} | ||
| + | | ||
| + | | ||
| + | {{ :pm:prj2021:apredescu:pong2.jpg?500 | Scor}} | ||
| + | | ||
| + | | ||
| + | {{ :pm:prj2021:apredescu:pong3.jpg?500 | One Player}} | ||
| + | | ||
| + | | ||
| + | {{ :pm:prj2021:apredescu:pong4.jpg?500 | Two Players}} | ||
| ==== Concluzii ==== | ==== Concluzii ==== | ||
| In urma realizarii acestui proiect am invatat cum se utilizeaza un letcon si am inteles mai bine cum se lucreaza in arduino. | In urma realizarii acestui proiect am invatat cum se utilizeaza un letcon si am inteles mai bine cum se lucreaza in arduino. | ||
| + | ==== Demo ==== | ||
| + | |||
| + | https://drive.google.com/drive/folders/1baE6UDWGZr9hkJhwx2hkppBaGBPVeTIC?usp=sharing | ||
| ==== Download ==== | ==== Download ==== | ||
| {{:pm:prj2021:apredescu:pong_game.pdf|Pong Game}} | {{:pm:prj2021:apredescu:pong_game.pdf|Pong Game}} | ||
| + | |||
| + | {{:pm:prj2021:apredescu:pong_game.zip|Pong Game}} | ||
| ==== Jurnal ==== | ==== Jurnal ==== | ||
| 30 aprilie 2021: | 30 aprilie 2021: | ||
| Line 33: | Line 48: | ||
| * scriere introducere | * scriere introducere | ||
| * completarea listei cu componentele hardware | * completarea listei cu componentele hardware | ||
| + | 24 mai 2021: | ||
| + | * finalizare proiect | ||
| + | * realizare schematic | ||
| + | 26 mai 2021: | ||
| + | * completare documentatie | ||
| + | |||
| ==== Bibliografie/resurse ==== | ==== Bibliografie/resurse ==== | ||