Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:alazar:simon-says [2021/06/02 19:44]
maria_carmina.cretu
pm:prj2021:alazar:simon-says [2021/06/03 13:26] (current)
maria_carmina.cretu
Line 10: Line 10:
   * Cand jucatorul a reprodus corect combinatia de culori, un bec RGB se va lumina verde, iar in caz contrar se va aprinde culoarea rosie a acestuia.\\   * Cand jucatorul a reprodus corect combinatia de culori, un bec RGB se va lumina verde, iar in caz contrar se va aprinde culoarea rosie a acestuia.\\
 === Schema bloc=== === Schema bloc===
 +{{:​pm:​prj2021:​alazar:​schema_bloc_simon_says_paint.png?​700|}}\\
 \\ \\
 Am lucrat pe platforma Tinkercad, unde am realizat schema bloc.\\ Am lucrat pe platforma Tinkercad, unde am realizat schema bloc.\\
 Am folosit atat un breadboard mini, cat si unul mai mare si am prelucrat.\\ Am folosit atat un breadboard mini, cat si unul mai mare si am prelucrat.\\
 +\\
 {{:​pm:​prj2021:​alazar:​schema-bloc-simon-says-new.png?​700|}}\\ {{:​pm:​prj2021:​alazar:​schema-bloc-simon-says-new.png?​700|}}\\
 === Hardware Design=== === Hardware Design===
Line 21: Line 23:
   * 3 LED-uri   * 3 LED-uri
   * 1 LED RGB   * 1 LED RGB
-  * 9 Rezistente+  * 9 Rezistente ​de 1.8kΩ
   * 3 Butoane   * 3 Butoane
  
 === Software Design=== === Software Design===
-TODO\\+  * Cand placa este conectata, va incepe un joc de lumini ce imita ideea de val (ideea de //​pending//​) si se asteapta ca utilizatorul sa apese orice buton.\\ 
 +  * Logica de //​level-up//​ implica afisarea din ce in ce mai rapida a secventei de lumini ⇒ delay mai mic intre nivele.\\ 
 +  * Daca secventa este reprodusa gresit de catre utilizator, toate LED-urile se vor aprinde intermitent si LED-ul RGB isi va schimba culoarea in rosu. Acest caz este valabil si atunci cand utilizatorul nu introduce la timp secventa.\\ 
 +  * In caz de succes, LED-ul RGB va avea culoarea verde.\\ 
 +  * Pentru testarea codului, am folosit Tinkercad.\\
 === Rezultate obtinute=== === Rezultate obtinute===
-TODO\\+{{:​pm:​prj2021:​alazar:​simon-says-rez1.png?​300|}}\\ 
 +{{:​pm:​prj2021:​alazar:​simon-says-rez2.png?​300|}} 
 +{{:​pm:​prj2021:​alazar:​simon-says-rez3.png?​300|}}\\
 === Concluzii=== === Concluzii===
-TODO\\+Consider ca acest proiect a fost util, deoarece am invatat cum se stabileste comunicarea intre componentele hardware cu design-ul software. In plus, a fost o ocazie buna pentru a reproduce unul dintre faimoasele jocuri ce amintesc de copilarie. :-)
 === Download=== === Download===
-TODO\\+  * {{:​pm:​prj2021:​alazar:​simon_says_cs_open_courseware_v2.pdf|}} 
 +  * {{:​pm:​prj2021:​alazar:​simon_says_code.zip|}}
 === Jurnal=== === Jurnal===
-TODO\\+  - 25.04 - realizarea paginii de wiki si a descrierii jocului 
 +  - 09.05 - adaugarea componentelor necesare si prelucrarea lor cu ajutorul Tinkercad 
 +  - 23.05 - terminarea codului si a primei scheme bloc 
 +  - 30.05 - asamblarea componentelor hardware pe placa Arduino 
 +  - 02.06 - inlocuirea schemei bloc cu doua reprezentari,​ una in Paint si cealalta in Tinkercad si adaugarea pozelor pentru rezultatele finale
 === Bibliografie/​Resurse=== === Bibliografie/​Resurse===
-  * {{:pm:prj2021:alazar:simon_says.pdf|}}+  * Demo-ul cu proiectul:[[https://​youtu.be/​xP1hU_S8000]] 
 +  * Pentru asamblare:[[https://www.youtube.com/​watch?​v=TJiz7PT21B4]] 
 +  * Ce am lucrat la laboratorul legat de LED-uri RGB: \\ [[https://​www.tinkercad.com/​things/​3KhWuMU4M3T]] 
 +  * Laboratorul 0 - Aplicatii utile pe Arduino: [[https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​lab/​lab0-2021]]
pm/prj2021/alazar/simon-says.1622652285.txt.gz · Last modified: 2021/06/02 19:44 by maria_carmina.cretu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0