This is an old revision of the document!
Memory Game
Autor
Introducere
Proiectul are ca scop crearea unei joc de memorie.
Descriere generală
Regulile sunt simple: led-urile se pornesc in secventa, dupa jucatorul trebiue sa apasa butoanele in acceasi secventa.
Jocul se termina daca se apasa un buton gresit.
Schema bloc:
Hardware Design
Lista componente:
Arduino Uno
1 x Breadboard
1 x Buzzer
4 x Leduri
4 x Butoane
Rezistente
Fire
Touch
Schema electrica:
Software Design
Codul este scris in mediul de dezvoltare Arduino IDE.
Variabile globale folosite sunt:
BUTTON1, BUTTON2, BUTTON3, BUTTON4 care sunt pinii la care sunt conectate butoanele
LED1, LED2, LED3, LED4 care sunt pinii la care sunt conectate ledurile
BUZZER este pinul la care este conectat buzzerul
num_levels este numarul de niveli
Functii:
setup()
pinMode() - setez pinii la care sunt conectati LED-urile si buzzer-ul ca iesire si pinii la care sunt conectati butoanele ca pini de intrare
randomSeed() - functia este utilizată pentru a inițializa generatorul de numere aleatorii
turn_on_leds()
loop()
tone() - functia folosita pentru pornirea buzzer-ul
noTone() - functia folosita pentru oprirea buzzer-ul
digitarRead() - functia care citeste si verifica daca un button este apasat sau nu
Functia in care este implementata logica jocului. Primul se genereaza o secventa de numere aleatorii intre LED1 si LED4 si se pornesc led-urile conectate la aceste pinii. Dupa se asteapta apasarea unui buton. Se verifica daca butonul apasat este cel corect. Daca da, se pornesc toate leduri si se continua jocul la nivelul urmator. Daca nu, se porneste buzzer-ul si jocul incepe de la nivelul 1.
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
Jurnal
25.04.2021: Alegere tema.
Bibliografie/Resurse