This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:alazar:memorygame [2021/05/30 21:37] keti.duracoska [Download] |
pm:prj2021:alazar:memorygame [2021/05/31 15:14] (current) keti.duracoska [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 20: | Line 20: | ||
* Rezistente | * Rezistente | ||
* Fire | * Fire | ||
- | * Touch | + | * Touch Senzor |
Schema electrica:\\ | Schema electrica:\\ | ||
- | {{:pm:prj2021:alazar:memor.jpeg?500|}} | + | {{ :pm:prj2021:alazar:memory.jpeg?500 |}} |
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Codul este scris in mediul de dezvoltare Arduino IDE. \\ | Codul este scris in mediul de dezvoltare Arduino IDE. \\ | ||
Line 34: | Line 34: | ||
==== setup()==== | ==== setup()==== | ||
- | * pinMode() - setez pinii la care sunt conectati LED-urile, buzzer-ul si touch-ul ca iesire si pinii la care sunt conectati butoanele ca pini de intrare \\ | + | * pinMode() - setez pinii la care sunt conectati LED-urile, buzzer-ul ca iesire si pinii la care sunt conectati butoanele si touch senzor-ul ca pini de intrare \\ |
* randomSeed() - functia este utilizată pentru a inițializa generatorul de numere aleatorii \\ | * randomSeed() - functia este utilizată pentru a inițializa generatorul de numere aleatorii \\ | ||
Line 43: | Line 43: | ||
* tone() - functia folosita pentru pornirea buzzer-ul \\ | * tone() - functia folosita pentru pornirea buzzer-ul \\ | ||
* noTone() - functia folosita pentru oprirea buzzer-ul \\ | * noTone() - functia folosita pentru oprirea buzzer-ul \\ | ||
- | * digitarRead() - functia care citeste si verifica daca touch-ul sau un button este apasat sau nu \\ | + | * digitarRead() - functia care citeste si verifica daca touch senzor-ul sau un button este apasat \\ |
- | Functia in care este implementata logica jocului. Jocul incepe dupa apasarea touch-ul. Primul se genereaza o secventa de numere aleatorii intre LED1 si LED4 si se pornesc led-urile conectate la aceste pinii. Dupa se asteapta apasarea unui buton. Se verifica daca butonul apasat este cel corect. Daca da, se pornesc toate leduri si se continua jocul la nivelul urmator. Daca nu, se porneste buzzer-ul si jocul incepe de la nivelul 1 dupa pornirea touch-ul. \\ | + | Functia in care este implementata logica jocului. Jocul incepe dupa apasarea touch senzor-ul. Primul se genereaza o secventa de numere aleatorii intre LED1 si LED4 si se pornesc led-urile conectate la aceste pinii. Dupa se asteapta apasarea unui buton. Se verifica daca butonul apasat este cel corect. Daca da, se pornesc toate leduri si se continua jocul la nivelul urmator. Daca nu, se porneste buzzer-ul si jocul incepe de la nivelul 1 dupa pornirea touch senzor-ul. \\ |
| | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
+ | {{ :pm:prj2021:alazar:mem_rez.jpeg?nolink&500 |}} | ||
+ | \\ | ||
+ | Demo Video: \\ | ||
+ | [[https://www.youtube.com/watch?v=Wk0nid-hgMk]] | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Proiectul a fost o experienca destul de interesanta si din care am invatat foarte mult | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | {{:pm:prj2021:alazar:sketch_may25a.zip|memory_game}} | + | {{:pm:prj2021:alazar:memory.zip|memory_game}} |
- | ===== Jurnal ===== | + | ===== Bibliografie/Resurse ===== |
- | 25.04.2021: Alegere tema. | + | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Memory_Game</a></html> |
- | + | ||
- | ===== Bibliografie/Resurse ===== | + | |
- | {{:pm:prj2021:alazar:memory_game.pdf|}} |